• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 155!


    JARNE IS FUCKING CUTE OMG :9~








    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlandse lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.
    ~Wij hebben ook een eigen Quizletaccount
    ~Raadpleeg je ook over hoe je de beginpost onderhoudt: De tips!!!


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens VIJF quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze ALLEMAAL graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew: *O*
    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sciathan • Chef-kok • 12
    Jarne • Debbaut • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Zinser • Barvrouw • 14
    Kim • Coulson • Entertainer • 18
    Sylvie • Pabitel • Serveerster • 19
    Kyle • Myle • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Poppies • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Schuester • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 20
    Noa • iMickeyMouse • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • McClair • Gitarist/Webdesigner • 17
    Ro • Decimoway • Paaldanseres • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Karthus • Kattenverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Insurgents • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Caesar • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • McBride • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Buria • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Arquitecta • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 17
    Jacco • Sheo • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • The Hunger Games en Divergent verslaafde • 14
    Eva • Tumnus • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mulleroni • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Lacville • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Abunai • Animeverslaafde • 15
    Emma • Paenitet • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Raquelle • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Hanaemi • Orange is The New Black verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • Abadine • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Schuester • Serieverslaafde • 14
    Melissa • Markham • Gitaarverslaafde • 14
    Aniek • Memoria • Serieverslaafde • 15
    Marlijn • Allister • Spamverslaafde • 15
    Evelien • Harcourt • Disneyverslaafde • 18
    Nina • Nina2Musical • Chocoladeverslaafde • ?

    Wil jij ook bij de most awesome crew ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         



    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (McClair) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Karthus) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (McClair) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail (Aldea) van trollen houdt?

    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    ~Als je een topic claimt, weet dan zeker dat je het kunt onderhouden, meer naar boven vind je tips om een beginpost bij te houden.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:28 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Uuuugh, kut rij instructeur!
    Ik kan het moeilijk voelen wanneer ik uit z'n 1 moet wegrijden. Dus slaat de motor soms af. En vandaag toevallig nogal vaak. Gaat ie de hele tijd op een vreselijk zeurderige toon ''Yolandaa'', ''Yolaaan'' uitroepen. Dus ik was het op een gegeven moment zat en ben gaan terugzeuren. ''Jaaahaaaa'', ''Ik weeeeeet heeeeet'', ''Jaaaaahaaaaa''.

    Conclusie: Ook déze tigste les ging ook weer niet goed. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me de grootste mislukkeling van de wereld op dit moment.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Ik voel me de grootste mislukkeling van de wereld op dit moment.


    Waarom? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kijk mijn "gedicht" even terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik begin verliefd te worden op iemand, maar dat is totaal niet handig..


    26 - 02 - '16

    Naahw, waarom is het niet handig dan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als m'n moeder er achter komt heb ik een groot probleem.


    26 - 02 - '16

    Waarom wil je ma dan niet dat je een relatie hebt met die gozer? Of is het die goede vriend van je die een aantal jaar ouder is dan jij? Of haal ik nu dingen door de war? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Waarom wil je ma dan niet dat je een relatie hebt met die gozer? Of is het die goede vriend van je die een aantal jaar ouder is dan jij? Of haal ik nu dingen door de war? :p


    Both.
    Mijn moeder wil het niet omdat ze denkt dat ik gekwetst word. Het is voor m'n eigen bestwil zegt ze. Ja, ik ben die dude leuk gaan vinden.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Both.
    Mijn moeder wil het niet omdat ze denkt dat ik gekwetst word. Het is voor m'n eigen bestwil zegt ze. Ja, ik ben die dude leuk gaan vinden.


    Aah zo. Eigenlijk wel lief van je ma dat ze je probeert te beschermen. Beter dan de reden die de vader van een kennis van me heeft. Die vind dat zijn dochter zich als een ''slet'' gedraagt doordat ze in een jaar tijd 3 vriendjes heeft gehad en daarom mag ze geen vriendjes meer. :')

    Vind hij jou ook leuk dan? Ik zou eerst kijken wat hij precies van jou vind. En als jullie elkaar beiden leuk vinden, dan zou ik toch een gesprekje aangaan met je moeder. Misschien met die jongen erbij, dat ze erachter komt dat jullie serieus zijn?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Aah zo. Eigenlijk wel lief van je ma dat ze je probeert te beschermen. Beter dan de reden die de vader van een kennis van me heeft. Die vind dat zijn dochter zich als een ''slet'' gedraagt doordat ze in een jaar tijd 3 vriendjes heeft gehad en daarom mag ze geen vriendjes meer. :')

    Vind hij jou ook leuk dan? Ik zou eerst kijken wat hij precies van jou vind. En als jullie elkaar beiden leuk vinden, dan zou ik toch een gesprekje aangaan met je moeder. Misschien met die jongen erbij, dat ze erachter komt dat jullie serieus zijn?


    Dat is bij mij ook een beetje het geval )':

    Ik baal zó erg van mezelf. Ik haat mijn gevoelens.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Dat is bij mij ook een beetje het geval )':

    Ik baal zó erg van mezelf. Ik haat mijn gevoelens.


    Toegegeven: Ik hoor ook wel redelijk vaak van je dat je een nieuw vriendje hebt. Maar goed, ik heb nog nooit een vriendje gehad dus vind iets heel snel al veel. Dus ik vind niet dat mijn mening erover ertoe doet. x)

    Maar waarom wil je hem per se als vriendje dan? Waarom niet gewoon als goede vriend, is dat niet ook al leuk? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Toegegeven: Ik hoor ook wel redelijk vaak van je dat je een nieuw vriendje hebt. Maar goed, ik heb nog nooit een vriendje gehad dus vind iets heel snel al veel. Dus ik vind niet dat mijn mening erover ertoe doet. x)

    Maar waarom wil je hem per se als vriendje dan? Waarom niet gewoon als goede vriend, is dat niet ook al leuk? c:

    Ik heb geen idee. Mijn gevoelens zijn een mess op dit moment. :c


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee. Mijn gevoelens zijn een mess op dit moment. :c


    Als het zo'n warboel is, is het dan niet juist verstandig om nu eventjes niets te doen? Ik denk namelijk niet dat dingen goed zullen uitpakken wanneer je in je hoofd nog niet alles op een rijtje hebt gezet.

    Zet anders op een rijtje wat je precies van die jongen vind. En waarom je zo graag een relatie met hem wil. Maar ook waarom je dat beter níét zou doen. En zet vervolgens op een rijtje wat de positieve dingen zijn om die jongen gewoon als goede vriend te houden, maar ook dáárvan de negatieve. Misschien helpt het om alles beter te bedenken van wat je precies wilt.
          Misschien is het ook handig om neer te zetten op papier wat je denkt dat de reactie van je moeder zijn zal (of vraag haar alvast wat haar reactie zou zijn, als je het alvast zeker wilt weten) en ga dan vergelijken of je het 't waard vind om een relatie met die jongen aan te gaan, of dat het handiger/fijner/hoe ik dit ook noemen moet, is om gewoon bevriend te blijven met hem. (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 14:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Als het zo'n warboel is, is het dan niet juist verstandig om nu eventjes niets te doen? Ik denk namelijk niet dat dingen goed zullen uitpakken wanneer je in je hoofd nog niet alles op een rijtje hebt gezet.

    Zet anders op een rijtje wat je precies van die jongen vind. En waarom je zo graag een relatie met hem wil. Maar ook waarom je dat beter níét zou doen. En zet vervolgens op een rijtje wat de positieve dingen zijn om die jongen gewoon als goede vriend te houden, maar ook dáárvan de negatieve. Misschien helpt het om alles beter te bedenken van wat je precies wilt.
          Misschien is het ook handig om neer te zetten op papier wat je denkt dat de reactie van je moeder zijn zal (of vraag haar alvast wat haar reactie zou zijn, als je het alvast zeker wilt weten) en ga dan vergelijken of je het 't waard vind om een relatie met die jongen aan te gaan, of dat het handiger/fijner/hoe ik dit ook noemen moet, is om gewoon bevriend te blijven met hem. (:


    Ik denk dat - dat een goed idee is. Ik zal het eerst nog wel even aanzien dan. Dankjewel dat je me advies wilde geven (:


    26 - 02 - '16