• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 155!


    JARNE IS FUCKING CUTE OMG :9~








    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlandse lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.
    ~Wij hebben ook een eigen Quizletaccount
    ~Raadpleeg je ook over hoe je de beginpost onderhoudt: De tips!!!


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens VIJF quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze ALLEMAAL graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew: *O*
    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sciathan • Chef-kok • 12
    Jarne • Debbaut • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Zinser • Barvrouw • 14
    Kim • Coulson • Entertainer • 18
    Sylvie • Pabitel • Serveerster • 19
    Kyle • Myle • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Poppies • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Schuester • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 20
    Noa • iMickeyMouse • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • McClair • Gitarist/Webdesigner • 17
    Ro • Decimoway • Paaldanseres • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Karthus • Kattenverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Insurgents • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Caesar • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • McBride • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Buria • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Arquitecta • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 17
    Jacco • Sheo • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • The Hunger Games en Divergent verslaafde • 14
    Eva • Tumnus • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mulleroni • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Lacville • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Abunai • Animeverslaafde • 15
    Emma • Paenitet • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Raquelle • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Hanaemi • Orange is The New Black verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • Abadine • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Schuester • Serieverslaafde • 14
    Melissa • Markham • Gitaarverslaafde • 14
    Aniek • Memoria • Serieverslaafde • 15
    Marlijn • Allister • Spamverslaafde • 15
    Evelien • Harcourt • Disneyverslaafde • 18
    Nina • Nina2Musical • Chocoladeverslaafde • ?

    Wil jij ook bij de most awesome crew ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         



    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (McClair) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Karthus) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (McClair) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail (Aldea) van trollen houdt?

    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    ~Als je een topic claimt, weet dan zeker dat je het kunt onderhouden, meer naar boven vind je tips om een beginpost bij te houden.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:28 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik vind het wel superlief dat een goede vriend van me tegen me begon te zeggen van "Kom op, je hebt wel een 9 voor Frans en een 8,5 voor Engels hè!" en me vertelde dat-ie maar 2 procent meer op mijn rapport had dan ik. Ik heb aardige vrienden. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is PO en techniek? Ik ken die namen niet. :x
    Maar zijk dit de uitkomsten van jullie examens, of gewoon testen? Ik snap het systeem niet helemaal. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Verne schreef:
    (...)

    Beter dan mijn vriendin vorig jaar. Die had net een onverwachte test gehad omdat ze te luidruchtig waren en riep tegen een andere vriendin:
    "Die vuile mongool heeft onverwachte test gegeven, lul dat-ie is!" Wat ze niet doorhad is dat ze vlak voor de studio (lerarenkamer) stond, dat het raam open stond en dat mijn leerkracht Wiskunde eraan stond :'D

    Hahaha. Mijn vriendin was tegen me aan het fluisteren dat ze achter me stond, waarop ik dus ongemerkt knikte en verder liep om haar daarna te spreken, maar zij dacht dat ik het niet verstaan had en zei nog wat luider dat ze achter me stond. x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Memoria schreef:
    Wat is PO en techniek? Ik ken die namen niet. :x
    Maar zijk dit de uitkomsten van jullie examens, of gewoon testen? Ik snap het systeem niet helemaal. :'D


    Plastische - en technische opvoeding^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Memoria schreef:
    Wat is PO en techniek? Ik ken die namen niet. :x
    Maar zijk dit de uitkomsten van jullie examens, of gewoon testen? Ik snap het systeem niet helemaal. :'D

    Dat zijn mijn rapportcijfers, de examens komen later, maar die ga ik dit jaar waarschijnlijk niet maken (oef :'D ). En PO is Plastische Opvoeding - tekenen en zo - en techniek is, nou ja, dingen van elektriciteit en zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verne schreef:
    (...)

    Plastische - en technische opvoeding^^

    Is dat chemie? :'D Echt, het komt me niet bekend voor. Maar ik snap geen enkel schoolsysteem behalve die van mij en Nederland.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    COBAI schreef:
    (...)
    Hahaha. Mijn vriendin was tegen me aan het fluisteren dat ze achter me stond, waarop ik dus ongemerkt knikte en verder liep om haar daarna te spreken, maar zij dacht dat ik het niet verstaan had en zei nog wat luider dat ze achter me stond. x']


    Opzich zijn je punten ook niet super slecht, bij ons liggen de cijfers een stuk lager. Alhoewel ik zelf 79.5 heb, maar dat terzijde. In onze klas zou je één van de betere zijn en ik zit op TSO niveau dus veel makkelijker dan latijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    COBAI schreef:
    (...)
    Dat zijn mijn rapportcijfers, de examens komen later, maar die ga ik dit jaar waarschijnlijk niet maken (oef :'D ). En PO is Plastische Opvoeding - tekenen en zo - en techniek is, nou ja, dingen van elektriciteit en zo.

    Ah, zo. Bij ons hoort techniek dan bij fysica en 'Art' heb ik al twee jaar geleden laten vallen. Je hebt echt geluk als je die niet hoeft te maken! Ik heb mijn 'examens' nu, nog vier te gaaaaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Is dat chemie? :'D Echt, het komt me niet bekend voor. Maar ik snap geen enkel schoolsysteem behalve die van mij en Nederland.


    Plastische= tekenen/knutselen
    Technische= dingen in elkaar steken, elektriciteit enz.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap dus echt helemaal niets van het Vlaamse schoolsysteem. :')

    Memoria schreef:
    (...)
    Is dat chemie? :'D Echt, het komt me niet bekend voor. Maar ik snap geen enkel schoolsysteem behalve die van mij en Nederland.


    Plastische opvoeding is schilderen, tekenen, creatief zijn e.d. Technische opvoeding is nogal moeilijk uit te leggen :'D Allerlei systemen met licht in elkaar knutselen, een maquette maken, een alarm maken en nog een hele brok theorie over van alles (windmolens, hoe je lichten laat branden, waarom ze dat doen, ...)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jij mag het dan wel verminking van het gezicht vinden, maar het is wel mijn gezicht, pfff. Niet het jouwe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ohh, wil iemand alsjeblieft mijn rode naam daar weghalen, ik had al gezegd dat ik het niet wou.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Opzich zijn je punten ook niet super slecht, bij ons liggen de cijfers een stuk lager. Alhoewel ik zelf 79.5 heb, maar dat terzijde. In onze klas zou je één van de betere zijn en ik zit op TSO niveau dus veel makkelijker dan latijn.


    Je mag zo slim zijn als je wilt, maar Latijn is gewoon iets wat je graag moet doen. Al ga ik van mijn leven niet naar het TSO omdat ik vreselijk ben in praktijk dingen :'D Just give me the theory, haha. Niets tegen TSO, hoor ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Memoria schreef:
    (...)
    Ah, zo. Bij ons hoort techniek dan bij fysica en 'Art' heb ik al twee jaar geleden laten vallen. Je hebt echt geluk als je die niet hoeft te maken! Ik heb mijn 'examens' nu, nog vier te gaaaaan.

    Ik moet ze wel bijmaken hè. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it