God, ik ship zoveel mensen.
Johnlock want ze vullen elkaar aan+John is begripvol en zorgzaam en Sherlock heeft een "mama" nodig en gewoon geen idee? ze zijn cute?
Jeranna want ze waren ongelofelijk schattig samen en vier seizoenen later ben ik het er nog steeds niet mee eens dat zij weg is en hij een ander heeft. Ze waren een soort van tragische romance.
Klaroline want: chemie, gekibbel, ontkennen van de gevoelens voor de ander, het typische "zij is zijn zwakte" en vanwege het "een goed persoon valt voor een slecht persoon" concept en ik geloof dat ze het goede in hem naar buiten breng. Hij waardeert haar, zij tempert zijn ongeduldigheid, ze zien er goed uit samen en hij gedraagt zich als een gentleman bij haar en zoveel meer, dus check de duizenden filmpjes met als titel "101 reaons to ship Klaroline"
Zutara want: Zuko is volwassen en Aang is een kleuter en ik snap niet dat Katara ooit voor zo een kleuter is gevallen, hij is veelzijdig en zij is nogal one-sided dus ze vullen elkaar aan en hij heeft een donker verleden en issues en zij houdt ervan voor mensen te zorgen, ze zijn sexy al zijn ze tekenfilmfiguurtjes?
WilSan: Ondanks dat we Willas nog nooit gezien hebben in ASOIAF geloof ik echt dat hij geweldig is. Zij is gekwetst en geremd en hij is de oudste broer dus de meest verantwoordelijke en vermoedelijk ook met een slecht zelfbeeld maar ongelofelijk hoffelijk(hij is een Tyrell) dus Sansa zal hem makkelijk vertrouwen. En dan nog de laatste reden: mijn fantasie die op hol slaat
Enjolras/Grantaire; want uhm, oké er zijn geen Canon redenen, I'm blaming the tons of fanfiction I've read
Rumbelle: Hij gelooft in haar en geeft haar belangrijke taken terwijl ze door haar familie enkel als pion werd gebruikt, zij durft hem de waarheid te zeggen, ze kunnen niet leven zonder elkaar, ze willen alles doen en opgeven voor elkaar, ze zijn elkaar al zovelen keren kwijt geraakt maar blijven altijd hopen, ze laat zijn duisterheid verdwijnen, Rumplestiltskin is geniaal en grappig en Belle is vastberaden en ondernemend. Ze vertrouwen elkaar, ze zijn smoor op elkaar en zij laat zich niet afschrikken wanneer heel de stad of het land slecht over hem spreekt maar geeft hem verscheidene kansen te bewijzen dat hij beter is dan wat de menigte van hem denkt.
Alice/Jasper: ze zijn schattig samen, hij haat zijn verleden terwijl zij zich amper wat kan herinneren, zij is vrolijk en hij melancholisch(geweldig contrast), ze steunen elkaar en voor de rest uhm... Geen idee, behalve dat het een prestatie is om het vol te houden met iemand als Alice(hoe leuk ze ook kan zijn ik denk dat ze erg vermoeiend is)
Elijah(TVD) en mezelf: really not gonna explain that one
Eric/Sookie: chemie en zij kan hem aan en verder echt geen idee
en ik ben er nog een paar vergeten waarschijnlijk
Words can change the world when the world takes the efford to listen