Pelekai schreef:
(...)
Ik vind dat ze in de serie meer lijken op een koppel dan doodgewone kamergenoten. Ik vind ze ook schattig samen, omdat Sherlock gewoon een klootzak is Excuses voor mijn charmante taalgebruik en John dat accepteert etc etc. And like every character in the series thinks they're a couple.
And there's the reason I don't write stories, I'm horrible at explaining stuff.
Dat is waar, letterlijk iedereen
zelfs Mary ghehe is ervan overtuigd dat ze een koppel zijn, behalve John zelf. :') Sherlock is inderdaad vaak een klootzak, en dat John dat toch accepteert en dat Sherlock John ook accepteert vind ik een heel goede reden. Dat is helemaal geen vreselijke uitleg.
Myle schreef:
Square, het is het gemixte ervan. Merlin en Arthur hebben zo hun ''gayish'' momenten en dat maakt het zo geweldig hahah
Filmpje 
Oh, ik ken Merthur, geen zorgen.

Er zijn een hoop goede fanvids, maar deze zal altijd een van mijn persoonlijke favorieten blijven:
Mulleroni schreef:
Mijn favoriete ship is Larry Stylinson, dus Harry Styles en Louis Tomlinson. Waarom? Nu je het zegt, dat is moeilijker uit te leggen dan dat je in de eerste instantie denkt. Ik denk vooral door de band die ze samen hebben. Het zijn beste vrienden en hoe ze met elkaar omgaan raakt me. De oprechte en liefdevolle knuffels, de manier waarop ze elkaar aankijken, de grappen die ze samen maken en vooral de glimlach die ze op elkaars gezicht weten te toveren.. ze zijn gewoon zo lief samen. Het is meer een gevoelsding, weet je wel?
Ik vind ships met echte mensen zelf altijd een beetje lastig, maar ik snap je uitleg wel. (: En ja, misschien is het inderdaad wel een gevoelsding en valt het voor een deel gewoon helemaal niet uit te leggen. Kwestie van smaak, zeg maar; daar zie ik ook wel iets in, want OTP's zijn vaak best wel persoonlijk op een bepaalde manier.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan