• Hallo iedereen!

    Ik ben een puzzel aan het maken, zoals sommigen van jullie al weten. Voor de mensen die het niet weten, deze puzzel maak ik:



    Ik ben nu ook al aardig ver:



    En ik word nog wel eens lastig gevallen door de kat:



    Puzzelen jullie ook? Zo ja: drop hier dan maar een foto van jullie puzzel :3


    26 - 02 - '16

    Armastus schreef:
    (...)

    300 hele stukjes, pfoe. Voor mijn doen is dat nogal.....heel erg veel :')


    Succes!
    Ik ga nu ook weer even verder met mijn puzzel :3


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Hahaha, hoe vaak hij me wel niet lastig viel tijdens het puzzelen. Kennelijk is hij nogal jaloers op de aandacht die de puzzel krijgt.



    (Toen was ik net begonnen)

    Wat een schatje. :3 Door jou heb ik zin in puzzelen en wil ik een kat kopen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Even mijn foto's gezocht!



    Er waren er meer, maar die zijn kwijt, haha.


    Your make-up is terrible


    En


    En


    Hangen aan mijn muur. In een IKEA fotolijst :)

    En met deze ben ik bezig :)
    Deze, omdat ik maar 3 plaatjes per reactie kan hebben...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tooen ik nog veel tijd had deed ik het ook vaak met mijn grootmoeder. We hebben ooit een puzzel gemaakt waarvan we dachten dat we stukje kwijt was, maar het bleek gewoon dat er twee stukjes waren die heel hard op mekaar leken :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoe kan iedereen zo goed puzzelen hier? :')

    Edit: Ik heb het alweer opgegeven :')

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 16:51 ]


    wat was dit ookalweer

    Oberyn schreef:
    (...)
    Wat een schatje. :3 Door jou heb ik zin in puzzelen en wil ik een kat kopen.


    Haha, waar wacht je op? Katten en puzzels zijn leuk :3


    26 - 02 - '16

    Ik houd niet ontzettend veel van puzzelen, maar als het katten aantrekt... :3 Ik zou dus echt zo graag een kat willen, maar m'n moeder is allergisch:(
    Het is wel echt een mooie puzzel!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Ik houd niet ontzettend veel van puzzelen, maar als het katten aantrekt... :3 Ik zou dus echt zo graag een kat willen, maar m'n moeder is allergisch:(
    Het is wel echt een mooie puzzel!


    Da's wel balen..
    En thanks :3


    26 - 02 - '16

    Ik zie hier echt een paar schitterende puzzels voorbij komen trouwens!


    26 - 02 - '16

    Oh, wauw! Je hebt echt een mooie puzzel!

    Ik heb nog ergens een puzzel liggen die ik van mijn moeder heb gekregen. Het is echt een hele mooie houten. Ik zal er zo meteen even een foto van maken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 18:50 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat tof dat je een grote puzzel maakt en wat leuk dat je kat je gezelschap houdt. :Y) Zelf ben ik geen puzzelaar.


    Pretty is just a pretty word.





    250 stukjes lijken weinig, maar er zitten dit soort leuke stukjes tussen, wat het net iets moeilijker maakt. Een beetje puzzelaar heeft 'm binnen een avond wel af, een kneus zoals ik is grofweg een week bezig.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso