• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Poppies - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11
    Demi - Author - 24 september | 14



    EDDIE IN DE BEGINPOST :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:09 ]

    Lemme take a look :3

    Karma :Y)

    Ghehehe jaa, ik werd geïnspireerd door karma. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Een goedenavond dames en niet heren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haillo.

    Weet iemand hoe het liedje heet van die jongen die er zo uitziet: (krul) en in de clip zijn met die koorden van cassettebandjes dingen getekend. Ik weet het niet meer. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh en Noekerd, ik bedoelde gisteren avond Willeke van Ammelrooy, die in gtst kwam. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wentelteefje schreef:
    Haillo.

    Weet iemand hoe het liedje heet van die jongen die er zo uitziet: (krul) en in de clip zijn met die koorden van cassettebandjes dingen getekend. Ik weet het niet meer. D:


    Ik weet zeker dat ik dat filmpje een keer heb gezien, maar ik heb geen idee hoe het liedje heet :o

    Wilkinson schreef:
    Het komt erop neer dat ik mij best wel alleen voel. Alsof ik voor niemand goed genoeg ben. Iedereen om me heen krijgt een vriend en ik ben verschrikkelijk jaloers en het maakt me verdrietig. Dan begin ik te denken en dan heb ik echt zoiets van.. ben ik dan zo lelijk of verlegen. Ik vergooi kansen doordat ik zo verschrikkelijk verlegen ben. Nu ga ik een opleiding doen, waar ik tegen op zie. Omdat ik stage moet lopen, ja, alleen daarom. Ik kan mensen waar ik om geef niet ontmoeten of zien omdat ze ver weg wonen en ik niet alleen durf te reizen. Alles zit me tegen en dat komt allemaal door. Ik voel me gewoon mislukt en nu is dit de tweede keer dat ik depressief wordt en ik heb gewoon het idee dat mensen het niet meer fijn vinden.. Me moeder is laatst boos op me geworden omdat ze zij dat ik hierdoor mijn examen zou verpesten. Maar het is al vanaf de meivakantie aan de gang. En het gaat gewoon slecht met me. Alsof ik voor niemand belangrijk genoeg ben.


    Omdat ik ook nog even wat wil zeggen, ten eerste, je bent geweldig, onthoud dat vooral. Ten tweede, stage is ontzettend leuk, hoe bang je er ook voor zult zijn, uiteindelijk zul je het er geweldig naar je zin hebben! - Ik spreek uit ervaring, heb zoveel stages gehad en was iedere keer dood zenuwachtig. - Ten derde, je bent absoluut niet lelijk. Ten vierde, ga praten met een pschyloog of iemand anders? - Dit is niet slecht bedoeld, heb ik toen zelf ook gedaan toen ik me net zo voelde, en het helpt, echt, dat geef ik je mee. Zo iemand is geweldig. Als ik me nu nog wel is kut voel, mail ik haar en dan voel ik me daarna wel weer beter. - En ten vijfde, ik hou van je.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bruno Mars - Just the way you are.


    Danmarks Dynamite.

    Bohemen schreef:
    (...)

    Omdat ik ook nog even wat wil zeggen, ten eerste, je bent geweldig, onthoud dat vooral. Ten tweede, stage is ontzettend leuk, hoe bang je er ook voor zult zijn, uiteindelijk zul je het er geweldig naar je zin hebben! - Ik spreek uit ervaring, heb zoveel stages gehad en was iedere keer dood zenuwachtig. - Ten derde, je bent absoluut niet lelijk. Ten vierde, ga praten met een pschyloog of iemand anders? - Dit is niet slecht bedoeld, heb ik toen zelf ook gedaan toen ik me net zo voelde, en het helpt, echt, dat geef ik je mee. Zo iemand is geweldig. Als ik me nu nog wel is kut voel, mail ik haar en dan voel ik me daarna wel weer beter. - En ten vijfde, ik hou van je.


    Dankjewel Lieke. Dit is echt fijn om te horen. Ik hou ook van jou.


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Dankjewel Lieke. Dit is echt fijn om te horen. Ik hou ook van jou.


    <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wilkinson schreef:
    Bruno Mars - Just the way you are.

    Danku.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    When I met you in the summer. Tu tu tu tu.


    Danmarks Dynamite.

    Cory Monteith op televisie.


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Cory Monteith op televisie.


    Waar? :o