• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Poppies - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11
    Demi - Author - 24 september | 14



    EDDIE IN DE BEGINPOST :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:09 ]

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar.

    Mijn moeder zei laatst dat het een soort reflectie ofzo was, dat als jij niet tegen hen praat, zij ook niet tegen jou praten. Dat ze denken dat jij niet mee wilt terwijl jij denkt dat ze jou niet mee willen hebben. Ik bedoel dit niet om de schuld op jou te schuiven ofzo, helemaal niet, maar het zou kunnen zijn dat het zo zat. Maar idk, ik leef jou leven niet. :')


    Ja, zoiets heb ik al wel is vaker gehoord, hoor. Maar ik weet gewoon niet waar het aan ligt, bij hun lukt het niet, terwijl het bij andere zo makkelijk gaat. Zoals vandaag - uh, gisteren -, we hebben er een nieuwe collega bij en daar praat ik gelijk mee, maar waarom het dan met hun mis gaat, tsja...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 1:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bohemen schreef:
    (...)

    Ja, zoiets heb ik al wel is vaker gehoord, hoor. Maar ik weet gewoon niet waar het aan ligt, bij hun lukt het niet, terwijl het bij andere zo makkelijk gaat. Zoals vandaag - uh, gisteren -, we hebben er een nieuwe collega bij en daar praat ik gelijk mee, maar waarom het dan met hun mis gaat, tsja...

    Misschien omdat die collega nieuw is en voor iedereen open staat en blij is met iedereen die tegen hem/haar begint te praten, terwijl zij al een hecht clubje zijn, zodat jij er niet meer tussen durft te komen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Misschien omdat die collega nieuw is en voor iedereen open staat en blij is met iedereen die tegen hem/haar begint te praten, terwijl zij al een hecht clubje zijn, zodat jij er niet meer tussen durft te komen?


    Nee, dat is het niet. Want ik ben aan september aan deze opleiding begonnen en hun ook, we kenden elkaar totaal niet. Het is gewoon zo gelopen en idk. Het is over een maandje vakantie en na de zomer vakantie zie ik ze waarschijnlijk toch niet, want als het goed is word de klas gesplitst. - Hoop ik dan toch. -


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bohemen schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet. Want ik ben aan september aan deze opleiding begonnen en hun ook, we kenden elkaar totaal niet. Het is gewoon zo gelopen en idk. Het is over een maandje vakantie en na de zomer vakantie zie ik ze waarschijnlijk toch niet, want als het goed is word de klas gesplitst. - Hoop ik dan toch. -

    Oh. Dat is vreemd.. Maar het is wel zo dat niet iedereen met iedereen vrienden kan zijn en dat sommige mensen vanzelf vrienden worden, op de een of andere vage manier die mij onbekend is. Ik hoop echt voor je dat je klas gesplitst wordt. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hi.


    Danmarks Dynamite.


    Deze is best wel creepy. Alsof er een hoofd in het water drijft. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Haihai Gabsie. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Oh. Dat is vreemd.. Maar het is wel zo dat niet iedereen met iedereen vrienden kan zijn en dat sommige mensen vanzelf vrienden worden, op de een of andere vage manier die mij onbekend is. Ik hoop echt voor je dat je klas gesplitst wordt. (:


    Ja, klopt, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. (:
    Maar goed, ik ga toch maar weer even proberen te slapen, want om 7u50 gaat helaas de wekker weer. ;c Alvast welterusten. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wentelteefje schreef:


    Deze is best wel creepy. Alsof er een hoofd in het water drijft. D:


    HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bohemen schreef:
    (...)

    Ja, klopt, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. (:
    Maar goed, ik ga toch maar weer even proberen te slapen, want om 7u50 gaat helaas de wekker weer. ;c Alvast welterusten. <3

    Trusten. <3
    Mijn wekker gaat om 06:25. o.O


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Die foto daar ga ik nachtmerries van krijgen.


    Danmarks Dynamite.

    Ik loog niet toen ik Lieke vertelde dat ik ongeveer twee uur over mijn profiel doe. Damn..


    Danmarks Dynamite.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wauw, ik ga stoppen met bewerken voor vandaag hahaha. Morgen nog wat quotes opzoeken en dan ben ik klaar yaay. :')
    Ik kom zo weer online hier. Als er dan nog iemand is.


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Wauw, ik ga stoppen met bewerken voor vandaag hahaha. Morgen nog wat quotes opzoeken en dan ben ik klaar yaay. :')
    Ik kom zo weer online hier. Als er dan nog iemand is.

    Ich.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.