Ik ben echt helemaal gaar van dit script. Ik mag mijn docent heel erg graag, maar het komt mij heel slecht uit dat de enige scène in dit boek die leuk uit te werken is ontzettend veel gescheld en seks bevat. Moet ik dus complete sekscènes veranderen, deels weglaten en algemeen houden en gescheld ertussen uit halen, want mijn docent heeft vanuit zijn geloofsovertuiging daar meer moeite mee. Nu is dit de enige scène die zich leent voor een script van één moment uit het boek dat 4 pagina's lettertype 12 mag hebben. Dus de nadruk leggen op de andere zaken en van te voren erbij zetten wat ik heb gedaan en dat het niet mijn intentie is een seksscript te schrijven. Maar ja, je moet wel trouw blijven aan een boek. En ik zou heel graag trouw blijven aan Phileine zegt sorry, want dit is het geweldigste boek dat ik in tijden heb gelezen, maar ik ga mijn beoordeling niet riskeren, want dit telt mee voor mijn examen en mijn overgang. En dan kan ik heel leeuk een 7,7 voor alles staan, maar dan ga ik alsnog niet over. Verdurie. ![(cat) (cat)](/images/smilies/cat05.gif)
[ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 1:22 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife