• Omdat op blind schaken niet werd gereageerd, heb ik besloten om het makkelijker te maken ^^

    Iedereen kent het wel, iedereen heeft het wel al eens gespeeld. Zeeslag!!

    Het spel gaat als volgt:

    Iedere speler heeft thuis een raster, getekent, het spel, of online. We spelen het spel dus met 2 deelnemers per spel, er kunnen meerde in het topic komen, iedere speler heeft 5 boten, 1 van 2, 2 van 3, 1 van 4 en 1 van 5 vakjes, we geven de coördinaten door via het topic en de andere speler zegt: raak, mis of gezonken, indien gezonken en zegt een volgende coördinaat en zo door totdat we een uiteindelijke winnaar hebben.
    Het spel wordt gespeeld op een 10x10 raster, iedere speler heeft 2 rasters, dat kan getekent worden of je kan thuis een raster hebben van het spel, het is de bedoeling dat je dan met het tweede raster de zetten van je medespeler kunt volgen.
    We vragen ook om eerlijk te spelen, het is maar een spel,
    Hopelijk wordt het nog leuk! En veel plezier!
    Have fun!! X


    Lopende spellen:

    - Orchideah vs Microwave
    - Tenace vs xBooBear

    Afgelopen spellen:

    Als je het nog niet begrepen hebt, kan je altijd vragen stellen of even op wiki kijken.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 7:14 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het een leuk idee, alleen reageerde ik bij het schaken niet, omdat ik niet kan schaken.
    Dit wil ik best een keer uitproberen, alleen denk ik dat het handiger is als we elkaar coördinaten enz. geven via een PB of GB, in plaats dat we het forum onderspammen.

    Ik denk ook niet dat ik vanavond nog veel tijd heb, maar ik wil het dus graag eens proberen :')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik vind het een leuk idee!
    Oke ik kan absoluut vreselijk slecht zeeslag spelen maar ik wil het wel proberen :')


    wat was dit ookalweer

    Haha, en miss is pb'en makkelijker, we zullen hier alle lopende wedstrijden en zo zetten, en alle officiele brol er rond ^^
    Ik zal spelen tegen Microwave en Armastus moet nog even wachten op een volgende kanditaat. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En zo'n spel moet niet meteen gedaan zijn, dat kan wel een paar daagjes duren, iedereen heeft denk ik wel ^^ een leven buiten Q.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Prima :'D Ik stuur je wel een PB!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oke, wij zijn begonnen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk idee
    Ik wil wel (:
    Dan neem ik aan dat ik tegen Armastus speel?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jup.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys