• En wel dit shirtje!



    Ik vind 'm zo awesome :3
    Ik hoop dat 'ie snel aankomt!

    Hebben jullie ooit iets op Large.nl besteld?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:24 ]


    26 - 02 - '16

    Myle schreef:
    (...)

    3.75 volgens mij (:


    Kan wel kloppen ja


    26 - 02 - '16

    Dta is echt een awesome shirte inderdaad!
    Ja, een paar keer. Goede ervaringen mee. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jup, al een paar keer zelfs, mijn laatste bestelling bestond uit drie Loose Tanktops en een bandana BH (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Large is echt een goeie site. Duurt meestal niet lang en is altijd in orde. Ik heb maar 1 keer eigenlijk een slechte bestelling meegemaakt en dat was van een winterjas die ik in augustus had besteld en pas in november toekwam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fawkes schreef:
    Leuk shirt!
    Heb al een paar keer iets besteld bij de Large, maar verwacht niet dat je het binnen twee of drie dagen binnen hebt. Heb ooit eens 6 weken moeten wachten op een complete bestelling, omdat er één ding tussen zat dat nog niet leverbaar was >.<
    Maar de kwaliteit van de kleren is over het algemeen wel goed. Vind het af en toe nog wel prijzig, hoewel dat ook wel weer afhankelijk is van wat je besteld.


    dit vooral :3 ik heb ook ooit zolang moeten wachten op een bestelling en toen hij eindelijk binnen was miste het nog 1 ding later dan wel redelijk vlug kwam.
    maar overall vind ik large zeker wel nice assortiment hebben (:
    en €23,nogwat is niet veel voor zo'n awesome shirtje ^^


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Die is leuk!

    Ik bestel altijd op Large, aangezien dat één van de weinige Nederlandse websites is met mijn stijl. De bandshirts zijn echt vet, ook zijn de jurkjes wel gaaf c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jazeker, m'n laatste bestelling was een spijkerjasje, hemdje en een shirtje. En ik ben er hartstikke blij mee (: ik denk dat ik er binnenkort weer iets bestel haha


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik bestel er nooit wat, maar mijn vriend bestelt veel kleding op de Large.
    Service is redelijk snel, tenzij je dus pech hebt zoals hier boven al vermeld wordt.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:35 ]


    Tell me about it, stud.

    Oeh ziet er leuk uit!


    Die heb ik ongeveer twee weken geleden besteld daar en ik ben er echt heel blij mee ^^. Mijn broer bestelt wel vaker op Large.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oeh ziet er leuk uit!
    [IMG]
    Die heb ik ongeveer twee weken geleden besteld daar en ik ben er echt heel blij mee ^^. Mijn broer bestelt wel vaker op Large.


    Oh die is leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij is gaaf! ^^ De laatste keer dat ik wat besteld heb is twee jaar geleden geweest, voordat ik begon met mijn afvalpoging (die gelukt is) en nu wil ik wel weer wat shirts gaan bestellen, maar ik kan nog niet zo goed kiezen, haha ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat leuk!
    Zelf heb ik daar nog niks besteld, maar ze hebben wel vaak leuke kleding.


    16 - 09 - '17

    Awesooooome! En door dit topic ging ik zelf ook voor het eerst iets bestellen bij Large, haha. :'D
    Dit heb ik daarnet besteld;


    &


    Ik kon niet kiezen. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Super mooi shirt! Heb zelf ook veel besteld bij Large, was altijd goed. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Mooi! Large vervoert echt heel snel!


    Has no one told you she's not breathing?