• Vandaag zette de NOS de volgende tweet online:



    Duh, natuurlijk hebben mensen van Airbnb gehoord en logisch dat hotels boekingen mislopen. Een reden voor Twitterend Nederland om los te gaan met inhakers op deze tweet. Onder vermelding van #nosje komen de meest creatieve inhakers voorbij. Wat dacht je van: “@NOS wel eens van Internet gehoord? De Telefoongids zegt dat mensen minder nummers opzoeken daardoor. #nosje” of “@NOS Wel eens van e-mail gehoord? De TNT zegt dat ze daardoor minder post bezorgen. #nosje” of “@NOS wel eens van Pirate Bay gehoord? De muziekindustrie zegt dat ze inkomsten mislopen daardoor. #nosje“. Heb jij zelf ook een mooie? Ga dan los op #nosje! Hieronder vind je nog een aantal pareltjes.

    Ga naar de site voor meer


    26 - 02 - '16

    Ik heb er anders nog nooit van gehoord.


    Your make-up is terrible

    Ik kopieer wat er op de site stond, maar oké, ik had er ook nooit van gehoord. Al waren de tweets wel grappig :3


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik heb er anders nog nooit van gehoord.


    Ik ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke dingen wou je allemaal in de titel zetten?

    Ik kan eigenlijk helemaal niet volgen maar dat komt misschien omdat ik Twitter niet ken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Welke dingen wou je allemaal in de titel zetten?

    Ik kan eigenlijk helemaal niet volgen maar dat komt misschien omdat ik Twitter niet ken.


    'nosje' in plaats van de hashtag. Ik wou nosje tussen aanhalingstekens neerzetten, want kennelijk kan de site het niet aan x)


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    'nosje' in plaats van de hashtag. Ik wou nosje tussen aanhalingstekens neerzetten, want kennelijk kan de site het niet aan x)

    De site kan rare codes niet aan, aanhalingstekens wel. =)
    Je mag ze ook niet plaatsen omdat het de site ontregeld, daarom dat ze ook 'af' staan. Staat ergens in de huisregels ook. =P

    Maar het zal per ongeluk geweest zijn.

    Edit: je bedoelde toch dit hé: '#nosje'?
    Zoja, dan heb ik het aangepast. =)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 15:57 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    De site kan rare codes niet aan, aanhalingstekens wel. =)
    Je mag ze ook niet plaatsen omdat het de site ontregeld, daarom dat ze ook 'af' staan. Staat ergens in de huisregels ook. =P

    Maar het zal per ongeluk geweest zijn.


    Ja, het was per ongeluk. Ik had de titel rechtstreeks gekopieerd en ik dacht dat een hashtag misschien nog wel zou kunnen.


    26 - 02 - '16

    Thanks c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb om deze wel moeten lachen :3

    RT @NOS Wel eens van vegetariërs gehoord? Slagers klagen dat ze hierdoor minder vlees verkopen #nosje
    RT @NOS Wel eens van Zippo gehoord? Luciferfabrikanten klagen dat ze hun omzet in rook zien opgaan. #nosje

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:02 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Is het raar dat ik er geen bal van snap, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Assassin schreef:
    Ik heb er anders nog nooit van gehoord.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…