• Zoals jullie vast wel gemerkt hebben komt het lekkere weer er weer aan dus de zomerkleding kan weer te voorschijn komen. Ik heb alleen een probleem met zomerkleding en dat is dat mijn armen helemaal bloot zijn. Van mezelf heb ik altijd al best brede schouders gehad en door het sporten zijn alleen nog maar breder geworden. Mijn armen zijn redelijk gespierd, het is niet zo dat ik eruit zie als een bodybuildster maar ik heb gespierdere armen dan de meeste jongen bij mij in de klas/school. Op zich heb daar geen problemen mee maar als ik dan een keer een hempje aan heb zitten sommige mensen me echt heel vreemd aan te kijken... Ik irriteer me hier serieus echt dood aan. Blijkbaar zijn de mensen in dit onzinnige dorp van mening dat meisjes geen gespierde armen mogen hebben.

"Ignite, my love. Ignite."

Aughh dat vind ik nou kinderachtig, alsof hun helemaal perfect zijn.
    Gewoon dragen waar je zin in hebt! ;D

wat was dit ookalweer

Ik vind gespierde armen bij vrouwen juist mooi. ;3

Your make-up is terrible

Ach, laat ze lekker kijken. Ik heb dunne beentjes en mensen kijken me ook altijd raar aan als ik een korte broek draag. Als ik me prettig in de kleren voel die ik draag, interesseert het me geen bal wat anderen van me denken.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik vind het juist stoer, gespierde armen! Laat ze lekker kletsen, en trek je er vooral niets van aan.(flower)

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Zo heeft iedereen wel iets over haar lichaam, toch? Niets van aantrekken!

Pretty is just a pretty word.

Yoko schreef:
    Ik vind het juist stoer, gespierde armen! Laat ze lekker kletsen, en trek je er vooral niets van aan.(flower)

+ als mensen het vreemd vinden dat jij gespierdere armen hebt dan de meeste jongens in jouw omgeving zegt dat ook meer over je jongens dan over jou :Y)

From these ashes, I will rise

Hé dat heb ik ook. Mijn schouders zijn gelukkig weliets minder breed geworden toen ik stopte met zwemmen, maar nog steeds breder dan gemiddeld. Ik draag meestal gewoon bloesjes die zo vallen dat m'n armen slanker lijken of van die shirts die over één schouder hangen. Ik word alleen niet raar aangekeken, maar ik word sws niet aangekeken :')

If a writer falls in love with you, you can never die

Leg gewoon de nadruk ergens anders op. Ik weet niet wat voor figuur je hebt, maar zet je positieve punten gewoon in de verf en dan denkt niemand aan die gespierde armen.
    Maar ik zou je er ook zeker niet voor schamen of weg gaan stoppen. Niemand voldoet aan het 'ideale' plaatje tegenwoordig, dit is gewoon hoe jij bent en daar hoor je trots op te zijn. Ongeacht wat anderen denken of zeggen.

Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

Als ik jou was zou ik gewoon trots zijn op je spieren.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Assassin schreef:

26 - 02 - '16

Uuhh leeeelijk >.> Mensen hebben altijd wel wat om op te zeuren.
    Ik heb het zelf ook wel redelijk - zowel de brede schouders als armspieren, alleen worden mijn armspieren bedekt met vet AHAHAH. Mijn moeder zei ook altijd: ga geen krachttraining doen in de fitnesshal want dan lijk je net een man. Le me: TROLOLOLO *doet krachttraining*

[ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 19:38 ]

No growth of the heart is ever a waste

Assassin schreef:

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Draag anders van die hemdjes met mouwen tot net boven je elleboog? Zeer licht and it covers if you hate the comments :]
    Btw, adhv je foto's vind ik het niet overdreven ofzo hoor. Ik snap niet waarom je commentaar krigt.

[ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:21 ]

Has no one told you she's not breathing?

Je moet je er echt niets van aan trekken. Het is juist stoer! (:

Heb daar maar het lak aan. Gewoon die hemdjes dragen! Ik vind het juist mooi als een meisje/vrouw een fit figuur heeft.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.