• And it hurts like hell. D:

    Die orthodont vroeg dus echt zomaar ineens welke kleur ik wilde (het is oranje geworden) en begon er toen mee, zonder dat ik wist dat ze er gingen komen. Ik dacht dat ze gewoon de maat gingen nemen of zo. :'D

    Hebben jullie brackets/blokjes? Zo ja, welke kleur?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ah, waar is de tijd dat ik het rotte ding liet plaatsen...Ik huilde als een klein kind aangezien ik de eerste van mijn jaar was.
    Ik kreeg ze toen ik 12 - 13 was...
    Gelukkig ben ik al enkele jaren beugelvrij. :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rhaego schreef:
    Maar oranje blokjes of elastieken?
    In ieder geval ik loop nu al een paar maanden rond met blokjes. Het doet bijna iedere maand wel pijn, vooral al ze je tanden vijlen. *rilt*
    Maar in ieder geval veel succes met de pijn en de komende dagen bijna/niets/moeilijk te eten.

    Elastieken. Nou ja, die mini die rond de blokjes zitten hè, die achterin heb ik niet.

    En bedankt iedereen! ^^

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 17:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *gaat zich even verkneukelen*
    De mijne zijn weg, en ik heb prachtige tanden! ^_^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Novoselic schreef:
    (...)
    Elastieken. Nou ja, die mini rond de blokjes zitten hè, die achterin heb ik niet.

    En bedankt iedereen! ^^

    Ah zo, ik heb die elastieken wel. ^^
    Dan heb ik nu witte maar meestal donkerblauw. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik heb die dingen gehad en ik heb ze gehaat met een passie. Om de maand weer een paar dagen maar half kunnen eten omdat ze zoveel pijn deden, bah. Blij dat ik ze niet meer heb.


    Take me to wonderland

    Ik heb blokjes drie jaar lang gehad. Ik was echt blij dat ik er dan eindelijk vanaf was vorig jaar :D

    Mijn beugel is er nu 4 jaar uit geloof ik. Ik nam altijd zwarte of grijze elastiekjes.:')


    Caution first, always.

    Ik nam ze altijd in het paars of roze. Wij noemden dat trouwens slotjes, ik weet niet echt waarom. Ik heb vier jaar een beugel gehad, met buitenboord, wat was dat een verschrikkelijk ding zeg.


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb eigenlijk niet zo lang een beugel gehad. Ongeveer een jaartje en een half geloof ik. Hij is er nu volgens mij een jaar of misschien langer eruit. Ik wisselde altijd van kleurtjes af. Zo had ik bijvoorbeeld een keer vanboven rode en vanonder groene elastiekjes. Dit had ik gedaan wegens kerstmis. En ik heb ook al eens groene vanboven en gele vanonder (of andersom) en die sloeg dan weer op de vlag van Brazilië. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 19:03 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb nooit een beugel gehoeven en daar ben ik hardstikke blij mee, want ik heb alle horrors daarvan wel gezien en dat leek me niet zo fijn ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn beugel is er ook alweer een jaar uit, godzijdank. Volgens mij had ik altijd roze elastiekjes.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb ook een blokjesbeugel, al een paar maanden. Ik neem altijd grijze, want die vallen niet zo op. Gelukkig valt de pijn tot nu toe best mee.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik krijg binnenkort ook een blokjesbeugel. Gelukkig maar voor een jaar, of maximaal anderhalf jaar.
    Ik weet niet zeker of ik een kleurtje mag kiezen, maar als het wel mag kies ik waarschijnlijk iets van grijs of zo. Ben niet zo van de felle kleurtjes, haha.

    Pedrad schreef:
    Ik krijg binnenkort ook een blokjesbeugel. Gelukkig maar voor een jaar, of maximaal anderhalf jaar.
    Ik weet niet zeker of ik een kleurtje mag kiezen, maar als het wel mag kies ik waarschijnlijk iets van grijs of zo. Ben niet zo van de felle kleurtjes, haha.


    Succes!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    (...)

    Succes!


    Dankjewel!