• aan watvoor soort meiden/jongens of mensen heb jij zo'n ongelovelijke hekel???
    bijv : blonde barbie poppen die gaan slijmen als ze merken dat ze door hun kapsones bijna vriendloos zijn!

tell me

XXX

~HaTe Me Or LoVe Me~

Té Ego's, Players, Huppels, Sletten, Fakerds, Racisten, Leerkrachten (de meeste toch), Meelopers, Gewoon Iritante Mensen, Roddeltantes.

I did not hit you. I just high-fived your face.

- Wannabe-sletjes die niet naar iemand toe kunnen lopen, maar perse hele gesprekken moeten gillen met mensen aan de andere kant van het plein/kantine [/aandachttekort]
    - Mensen die zichzelf beter vinden dan jij
    - Mensen die na ieder lessuur hun vrienden/vriendinnen uitgebreid knuffelen en drie zoenen geven alsof ze elkaar al jaren niet meer hebben gezien

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Wat MetalMafkees zegt… :')

Hier komtie, De Vork: :Y)

No growth of the heart is ever a waste

mensjes in mijn klas die gaan schreeuwen omdat de leraar frans een cd doorspoelt. o_O

AAP

ik heb echt een hekel aan mensen die je gelijk uitschelden als je niet fan bent voor een band die hun leuk vinden.ik werd namelijk een keertje voor kankerhoer uitgescholden omdat ik geen fan was tokio hotel

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

ik heb echt een hekel aan mensen die je gelijk uitschelden als je niet fan bent voor een band die hun leuk vinden.ik werd namelijk een keertje voor kankerhoer uitgescholden omdat ik geen fan was tokio hotel

O_O OmG..waar slaat t op..iedereen is toch fan van waar die fan van wilt zijn..

It's heavy but you are not the only one

oowjah heb ook de haat aan mensen die zijken, snel jaloers zijn, pesten, zielig doen, liegen enz;)

XXX

~HaTe Me Or LoVe Me~

Weetje wat ik egt soo soo verschrikkelijk haat !! :((
    Zegmaaar als meiden soo 'n verschrikkelyke aand8 gaan zoeken bij jongensxD, dat vind ik gwn zielig voor woorden. Maar het stresst egt soo erg.!, Als jongens dan nog die aand8 geven. [Ik niet jaloers zijn ofsoo ], Maar kom op. Hoe dom kunnen sommige jongens wel zijn dat ze aand8 geven , xD