• Hopelijk heeft iemand van jullie er verstand van. Ik heb sinds twee jaar denk ik (minder, waarschijnlijk) een laptop. Eerst werkte ik met Internet Explorer, die werd langzaam, ben denk ik driekwart jaar geleden overgestapt naar Chrome. Werkte vlekkeloos, ging heel snel. Tot enkele weken geleden. Hij laadde pagina's niet, hij startte niet op. Uiteindelijk heb ik het denk ik drie keer van mijn laptop verwijderd en er weer op gezet, maar nog altijd werkt hij niet. Ik heb op Google (gebruik nu Firefox) al dingen opgezocht, maar ook dat werkt allemaal niet. Ik gooi de virusscanner er nog wel een keer overheen, maar toch.. De rest werkt prima.
    Firefox doet nu ook vervelend. Soms (vaak) lopen filmpjes vast en dan moet ik m'n muis bewegen wil ik verder kunnen kijken. Niet lekker 'ontspannen' film kijken, zou ik zeggen.

    Hopelijk weten jullie iets. ):
    Liefs. x


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Sorry, bij mij werkt hij super goed. Ik kan je niet helpen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Pagina's willen bij mij nogal traag doen soms. Dan herlaad ik ze heel vaak als gevolg dat mijn laptop vastloopt.

    Vliegtuigstand aan en uit zetten? Werkt bij mij meestal wel. (:


    wat was dit ookalweer

    Misschien heb je te veel programma's die op de achtergrond werken. Daar kan je laptop/PC erg traag van worden. Dit kun je bekijken bij het taak beheer, want aan je RAM (Random Access Memory geloof ik, wat je proces geheugen is) zit een limiet. Je laptop/PC kan dan niet alles meer tegelijk verwerken.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 21:43 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Myle schreef:
    Sorry, bij mij werkt hij super goed. Ik kan je niet helpen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hmm.. Nog nooit last van gehad..
    Zoals Mak3yourmov3 zei, achtergrondprocessen misschien?


    26 - 02 - '16

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Misschien heb je te veel programma's die op de achtergrond werken. Daar kan je laptop/PC erg traag van worden. Dit kun je bekijken bij het taak beheer, want aan je RAM (Random Access Memory geloof ik, wat je proces geheugen is) zit een limiet. Je laptop/PC kan dan niet alles meer tegelijk verwerken.


    Roku schreef:
    Hmm.. Nog nooit last van gehad..
    Zoals Mak3yourmov3 zei, achtergrondprocessen misschien?


    Waar kan ik dat vinden? (:


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik heb precies hetzelfde als ik met Google Chrome werk, maar Internet Explorer werkt heel fijn bij mij... Misschien ligt dat eraan welke internetbrowser je hoofdbrowser is?(Als je Windows8 hebt)
    En anders wil je internetgeschiedenis verwijderen ook wel helpen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xHoranx schreef:
    (...)

    Waar kan ik dat vinden? (:


    Crtl+Alt+Delete indrukken of rechtermuisknop op de startbalk klikken en dan klikken op taakbeheer.


    26 - 02 - '16