Ik draag eigenlijk heel vaak dichte schoenen met blote benen zomers x) loopt veel beter en ik vond die birkenstocks etc. niet echt mooi x)
Maar nu zijn m'n sneakers stuk en heb ik voor het eerst in jaren maar weer eens sandalen gehaald..
"Your life. Your choice. Think about what you want."
Ik heb gister een panty gekocht in de kleur van mijn schoenen, voor onder een jurk.. ik draag nog al veel jurken in de zomer namelijk
Het heeft ook wel iets eigenlijk, zo'n jurk en dan van die grote schoenen eronder. Als het even kan moet de kleur van de schoenen dan wel ergens anders in terug komen.
Zolang het niet zulke laarzen zijn die tot aan je knieën komen of Uggs denk ik dat alles wel staat onder een korte broek of een jurkje. Vaak als je dichte schoenen hebt vind ik het er ook leuker uitzien als de sandalen of slippers die iemand aanheeft. En als mensen mogen rondlopen met tennissokken in badslippers rn niemand daar iets over zegt waarom zouden dichte schoenen en blote benen dan niet kunnen.
Ik draag bijna altijd dichte schoenen omdat ik mijn voeten niet mooi vind. Vorig jaar had ik het eerst sandalen sinds ik kind was. Ballerina's kan ik ook niet dragen, want dat valt altijd van mijn voeten. Dus ja, het kan zeker.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?