• En dat is onze user van het jaar 2013! Dauth, oftewel Mitchell, is vandaag 20 jaar oud geworden en heeft hierbij officieel zijn tienerjaren achter zich gelaten! Voel je je al oud, Mitchell? (bloos)
    Bij de verjaardag van onze favoriete user hoort natuurlijk ook een geweldige taart!

Grapje, dat is enkel het voorafje!

Ja, dat is een echte taart! Eet smakelijk iedereen.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een geweldige dag van, samen met mij natuurlijk!

Your make-up is terrible

Hanaemi schreef:
    Happy birthday, Mitchell! *O*

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Dat is zijn awesome taarten!
    Gefeliciteerd Mitchell en veel succes in je twintiger jaren.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Gefeliciteerd (flower)
    Maak er een leuke dag van!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Wat een coole taarten! Gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook jarig :)

[ "Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" ]

Nogmaals bedankt voor de felicitaties en coole taarten *O*
    Squirrelpawx, jij ook gefeliciteerd op deze mooie dag.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Gefeliciteerd! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Woodhouse schreef:
    Gefeliciteerd! (:
    Dankjeweeeeel.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Gelukkige verjaardag!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Grohl schreef:
    Gelukkige verjaardag!
    Dankjewel!;3

Update: Het eten was echt overheerlijk. Zooooo blij *O**O*

Gefeliciteerd!

16 - 09 - '17

Happy birthday!

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Van harte gefeliciteerd Mitchell!

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Dank jullie wel ;3

Omg het kan nog maar een paar minuten! Gefeliciteerd met het betreden van je eenentwintigste levensjaar en het voltooien van je twintigste haha! (:

"Your life. Your choice. Think about what you want."

MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Omg het kan nog maar een paar minuten! Gefeliciteerd met het betreden van je eenentwintigste levensjaar en het voltooien van je twintigste haha! (:
    Dankjeweeeel ;3 Net op tijd! *O*