• Ik sta elke donderdagavond (dan is het koopavond) en vrijdag ochtend in Emmen accordeon te spelen. Op deze manier verdien ik het benzinegeld zodat ik naar accordeonles mag, wat in Apeldoorn is. Dus een eindje weg, haha.
    Het was vandaag echt een hele goede dag, dus dat maakte me al heel blij! :3 Op een gegeven moment kwam er een jongen naar me toe, en hij vroeg me of hij mij mocht filmen tijdens het spelen. Zulke dingen gebeuren wel vaker en soms willen mensen met me op de foto. Er is gewoon bijna niks leuks in Emmen qua evenementen, dus vaak krijg ik dan ook te horen dat ze het zo leuk vinden dat ik er speel, omdat er dan eindelijk eens een sfeertje is.
          Maar nu was het dus zo, dat die jongen mij niet wilde filmen gewoon voor de leukigheid. Toen hij klaar was vertelde hij me dat er een kleine kans was dat ik op tv kom! 29 mei om half 5 op rtl 4. Hij wist het niet zeker, omdat het nog zo ver weg is en hij niet weet of het beeld van mij er nog wel bij past. Ik weet niet voor wat voor programma het is, en ook niet of het überhaupt wel op tv komt, maar ik vond het wel eventjes leuk te horen. Plus hij zag er best wel leuk uit, ghehe. :')

          En toen ik thuis kwam zag ik een berichtje op facebook van de beste vriendin van mijn moeder, Jet. Jet haar zus had 4 kaartjes voor de theatertour van Within Temptation in Apeldoorn in 2015 gereserveerd. Maar het zijn 2 kaartjes teveel, dus vroeg Jet aan mij of ik zin had om met ze mee te gaan. En natuurlijk zeg ik daar geen ''nee'' tegen!
    Het zal nog wel een tijdje duren, en ik mijn kaartje natuurlijk zelf moeten betalen, maar ik heb er nu al ónwijs veel zin in!! :3


    Hebben jullie onlangs ook iets zeer leuks meegemaakt? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat gaaf! (:


    You are beautiful, you are love.

    Wat leuk allemaal!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Super gaaf zeg! (:
    Ik heb gister ein-de-lijk de superdry tas gekocht die ik al maanden wou hebben, nu alleen nog wachten op m'n verjaardag tot ik hem officieel krijg :9~. Die verkoper was trouwens ook niet verkeerd hehe


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat leuk voor je, Yolanda!