• Ja, ik vind ze irritant. De vragen slaan nergens op, negen van de tien keer dan. Mogen dit soort quizzen überhaupt wel?


    26 - 02 - '16

    De vragen:
    Hou je van One Direction?
    Ja
    Nee

    Kudo of reactie?
    Kudo
    Reactie
    Kudo en Reactie
    Niks.

    Wauw, nu weet ik precies waar je story over gaat. :W


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ^ Dat is precies waar het mij om gaat. Als de vragen écht betrekking hebben op de story en het niet van die 'ga je bij mijn story kijken' of 'geef je een kudo' vragen zijn.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    ^ Dat is precies waar het mij om gaat. Als de vragen écht betrekking hebben op de story en het niet van die 'ga je bij mijn story kijken' of 'geef je een kudo' vragen zijn.

    Dat is echt heel heel erg vervelend ja.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 16:08 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aughh zo irritant.

    Als je hemt gedaan hebt ben je niet veel verder want genre's staan er ook bijna nooit tussen -.-
    .

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 16:15 ]


    wat was dit ookalweer

    ^ Het gaat mij er echt niet om of het 1D is of niet. Als de quiz gewoon nergens op slaat, ga ik de hele quiz niet maken en de story niet lezen. Ik vind dat er meer vragen moeten komen die écht betrekking hebben op de story.


    26 - 02 - '16

    Ik zie een groot deel van die quizzen ook als reclame aangezien er (bijna) altijd een link naar de story staat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Roku schreef:
    ^ Het gaat mij er echt niet om of het 1D is of niet. Als de quiz gewoon nergens op slaat, ga ik de hele quiz niet maken en de story niet lezen. Ik vind dat er meer vragen moeten komen die écht betrekking hebben op de story.


    1D was beetje een voorbeeld. Maar ik verander hem wel ff (:


    wat was dit ookalweer

    Thrones schreef:
    Ik zie een groot deel van die quizzen ook als reclame aangezien er (bijna) altijd een link naar de story staat.


    Dat zijn ze in principe ook en dat is volgens mij niet eens toegestaan.


    26 - 02 - '16

    Die quizzen zijn toch niet toegestaan door de nieuwe regels over quizzen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die quizzen zijn toch niet toegestaan door de nieuwe regels over quizzen.


    Ik weet het niet, want mensen blijven ze maar aanmaken :\
    En dat vind ik nog niet eens het aller ergst. Ik vind het aller ergst dat die quizzen de top bereiken.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik weet het niet, want mensen blijven ze maar aanmaken :\
    En dat vind ik nog niet eens het aller ergst. Ik vind het aller ergst dat die quizzen de top bereiken.
    Melden die handel zou ik zo zeggen :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Achter kudo's vragen mag niet.
    3 vragen met hou je van 1D mogen ook niet. 1 vraag kan ik nog begrijpen en dan moeten minstens nog 2 andere vragen hebben die betrekking hebben op 2 verschillende uitkomsten.
    Als het ook echt poll, blog, story, topic, ... materiaal is, mag het ook niet. Want dan is het een andere creatie in een quiz. En je mag alleen maar creaties maken waarvoor ze bedoeld zijn.

    Dus zulke quizzen mogen, mits hun vragen en uitkomsten in orde zijn.
    Ik ben het er zelf niet mee eens hoor, maar er zijn ook goede quizzen. En het zou stom zijn voor hen dat zij hun quiz moeten inactiveren omdat de rest zo vervelend doet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury