• Ik word helemaal gek van alle Ik zoek story's topics. Nu ik dit typ staan er zeven (!) in de actieve topics, als je een story wilt lezen kun je toch ook bij een ander van dat soort topics kijken, er nog een aanmaken is alleen maar irritant. Iedereen op Quizlet heeft wel zo'n beetje dezelfde interesses qua verhalen dus dat moet toch geen probleem zijn?

    Ik weet dat er GM is. en ik ben ook GM, maar ik houd sommige dingen van het subforum Promoten omdat er soms nog wel topics zijn waar ik iets aan heb. Sorry voor dit gezeur maar ik weet bijna zeker dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert en het zou fijn zijn als mensen wat minder van dit soort topics zouden aanmaken.

    Alvast bedankt?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mee eens. Maar toen ik er eens wat van zei, kreeg ik een grote bek


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dat is het probleem niet, de mensen die erop reageren zijn het probleem. Maar heb het al gemeld. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is de enige manier om reclame te maken op Quizlet, naast de spotlight en het posten in verschillende blogs, dus ik denk niet dat er veel aan veranderd kan worden. Er is al een regel op ingesteld, waardoor het spammen zo veel mogelijk beperkt wordt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Het is de enige manier om reclame te maken op Quizlet, naast de spotlight en het posten in verschillende blogs, dus ik denk niet dat er veel aan veranderd kan worden. Er is al een regel op ingesteld, waardoor het spammen zo veel mogelijk beperkt wordt.

    Ja dat weet ik, en ik snap dat mensen graag reclame willen maken maar het is zo verschrikkelijk irritant.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik erger me er mateloos aan


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dit is de eerste keer in tijden, het valt echt reuze mee verder.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het vreselijk irritant.
    Kan er niet zoiets als Verberg-reclame zijn zoals we Verberg-rpg hebben?


    wat was dit ookalweer

    Ik erger me vooral aan de "story's" en de "een storie" :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Armastus schreef:
    Ik vind het vreselijk irritant.
    Kan er niet zoiets als Verberg-reclame zijn zoals we Verberg-rpg hebben?

    Hoe verberg je RPG dan?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    (...)
    Hoe verberg je RPG dan?


    Bij je Actieve Topics staat dat links bovenaan ergens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Miserables schreef:
    Het is de enige manier om reclame te maken op Quizlet, naast de spotlight en het posten in verschillende blogs, dus ik denk niet dat er veel aan veranderd kan worden. Er is al een regel op ingesteld, waardoor het spammen zo veel mogelijk beperkt wordt.


    -

    Ik vind het vooral vervelend dat iedereen dezelfde soort stories zoekt.....


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik vind het vooral vervelend dat iedereen dezelfde soort stories zoekt.....


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Je mag niet te veel topics bumpen binnen een bepaalde tijd, dus dit moet je gewoon melden bij een moderator. En ik had het ook al gezien, dus ik had het al gemeld ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon dat vinkje afvinken als je GM hebt en ik zie het probleem niet. Daarom is GM een extra functie op Quizlet, zo kun je dingen zelf ook naar je zin instellen. En als je dat niet wilt en je hebt GM (of andersom) tjah dan moet je er maar gewoon overheen kijken.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 23:13 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!