• De geheime inlichtingendienst van Amerika staat altijd klaar om de mensheid te dienen, beschermen en helpen. Hun aanwezigheid blijft altijd onopgemerkt, maar zonder de hulp van deze geheime organisatie zou de wereld overspoeld worden door criminaliteit. Er is echter één criminele bende die de inlichtingendienst nog niet heeft weten op te pakken.
    De Crips vormen samen een criminele straatbende die bekend staan om hun beruchte moordacties en het stelen van peperdure voorwerpen die weer op de zwarte markt worden doorverkocht. Ze zijn sluw, snel en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Totdat er een conflict ontstaat waardoor de Crips in twee groepen worden opgedeeld. Het ene deel van de bende wil compact blijven om en op de oude manier blijven werken, terwijl het andere deel van de bende internationale bekendheid wilt vergen en er geen enkel probleem mee heeft dat de bende op deze manier in gevaar komt.
    De geheime inlichtingendienst komt hier achter en probeert één opvallend bendelid over te halen om met hen samen te werken en op deze manier de Crips voorgoed achter de tralies te krijgen.


    ~Thrones& Miserables
    ~Characters are selfmade
    ~Faceclaim Adriana: Phoebe Tonkin
    ~Faceclaim Maxwell: Sebastian Stan
    ~Crime, Action and Drama
    ~Started: May 11 2014

    Even toelichten:
    Miserables en ik zijn dit verhaal gestart als 1 op 1 RPG, maar om eerlijk te zijn vind ik hem zeker zo goed als een gewone story. Daarom promoot ik hem als een verhaal. Ons minimum aantal woorden is ongeveer 600. We schrijven hier voor ons plezier aan en wanneer we tijd hebben.

    Thrones& Miserables


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    No, you didn't. :')
    Wat leuk dat je het promoot, Xanthe.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    No, you didn't. :')
    Wat leuk dat je het promoot, Xanthe.
    Yes I did (cat) I like it too much therefore i'm sharing it

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 16:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque