MAK3Y0URM0V3 schreef:
Persoonlijk vind ik dat een winkel er rekening mee moet houden dat er iemand twee minuten voor sluitingstijd binnen kan komen. Het kan toch precies zo uit komen dat die persoonlijk pas op het allerlaatste moment even boodschappen bijvoorbeeld kon halen.
Bij ons is het aan de Rotterdamse kant altijd vrijdag koopavond en aan de Haagse donderdag. Maar je wordt een half uur voor sluitingstijd al zowat de winkel uit gekeken. Steeds meer winkels zijn niet openen omdat het te weinig mensen trekt. Vind je het gek.
Ik weet niet of je het weet, maar werknemers in een winkel zitten vaak aan een vaste tijd gebonden. Ik moet namelijk om kwart over zes klaar zijn op zondag, en als ik dan om vijf voor zes nog vlees moet snijden voor een klant, wat betekent dat ik in een kwartier alles moet afsluiten, snijmachine schoonmaken en alle broodjes moet afscannen. Dat kan ik nooit halen.
Maar aan de andere kant vind ik het wel idioot dat ze bij jullie dan al een halfuur van te voren beginnen, en ook nog eens best wel onbeschoft.
Deep inside, I've never felt alive