• Poof! Nummer 18 ;o!
    Ik dacht ik ben lief en zet een leuk Pandora Hearts gifje erneer ;d. Hoop dat ik daarmee niks spoil :'D..
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet




    Rechts boven: Selector Infected WIXOSS[/url]
    Links boven: Mahou Sensou
    Rechts onder: Pandora Hearts
    Links onder: Kuroshitsuji

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 11:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ok dit faalt.. Waarom kan ik niet gewoon 1x een topic openen zonder dat er een fout in zit D:
    Fixed ;D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 17:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nu alweer nieuw topic ;o Awesome gifs tho (;!
    En ooit zal het je lukken haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Alweer een nieuw topic? :P
    Jeez, jullie praten echt te veel :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ooomfg ik heb de laatste/nieuwste aflevering gekeken van mca, en Konoha is echt zooo mans ik snap jullie nu volkomen.

    en eh die voorstukjes met dat meisje dat zegt van ja remember dit blabla is dat dan de founder? of zit ik nu helemaal verkeerd?
    Zo niet, aub niet spoilen wie ze wel is dan ;3


    En ja, we praten pittig veel haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Ooomfg ik heb de laatste/nieuwste aflevering gekeken van mca, en Konoha is echt zooo mans ik snap jullie nu volkomen.
    en eh die voorstukjes met dat meisje dat zegt van ja remember dit blabla is dat dan de founder? of zit ik nu helemaal verkeerd?
    Zo niet, aub niet spoilen wie ze wel is dan ;3


    En ja, we praten pittig veel haha


    Geen gevaarlijke spoiler (;
    Je bedoelt dat meisje dat met Shintaro was? Dat is ze ja. (:

    KONOHA KONOHA. _O_ Er zit nog een andere reden achter dat ik hem zo awesome vind, tho. :'D

    --

    EN SYLL JE BENT GEWELDIG ;O BREAK BREAK BREAK *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mooie tijd om gifs te plaatsen terwijl ik mijn presentatie moet leren maar oké








    DAMNIT DAMNIT DIE COPPELION GIF DOET NOG STEEDS PIJN D: WAAR BLIJFT SEIZOEN TWEE

    Ok de anime's:
    Mekakucity Actors
    Bokura wa Minna Kawaisou
    Code Geass
    Code Geass
    Mirai Nikki
    Coppelion


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    mca fans,

    ik heb nu soort van zomervakantie tot 12 juni vanwege exames en ben van plan om veeeel anime's te kijken.

    Gif's zijn awsome.

    Geen gevaarlijk spoiler kan gewoon bekeken worden Gaat over mijn tekeningen


    Heb van de volgende tekeninge de karakters af:

    Break- pandora hearts

    Moet nog:
    Teito - 07 ghost
    Misaki - 07 ghost
    Fai - Tsubasa
    Erza - Fairy tail

    Als er nog wat bij moet pb me.


    Vampire + Servant = Servamp

    En nu ga ik leren, byeee~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lazulis schreef:
    mca fans,

    ik heb nu soort van zomervakantie tot 12 juni vanwege exames en ben van plan om veeeel anime's te kijken.

    Gif's zijn awsome.

    Geen gevaarlijk spoiler kan gewoon bekeken worden Gaat over mijn tekeningen


    Heb van de volgende tekeninge de karakters af:

    Break- pandora hearts

    Moet nog:
    Teito - 07 ghost
    Misaki - 07 ghost
    Fai - Tsubasa
    Erza - Fairy tail

    Als er nog wat bij moet pb me.


    Je hebt Break af? ;O Show me? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Mooie tijd om gifs te plaatsen terwijl ik mijn presentatie moet leren maar oké








    DAMNIT DAMNIT DIE COPPELION GIF DOET NOG STEEDS PIJN D: WAAR BLIJFT SEIZOEN TWEE

    Ok de anime's:
    Mekakucity Actors
    Bokura wa Minna Kawaisou
    Code Geass
    Code Geass
    Mirai Nikki
    Coppelion


    Lelouch Lamberoughe VI Britannia, the 99th Emperor of Britannia.


    Echt een ongelofelijk vermakelijk character om te zien hoe die werkt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Lelouch Lamberoughe VI Britannia, the 99th Emperor of Britannia.


    Echt een ongelofelijk vermakelijk character om te zien hoe die werkt :P


    Lelouch is zo messed up dat het gewoon pijn doet. Ik hou echt zielsveel van dat personage, vraag me niet waarom, want ik heb geen idee. Ik blijf gewoon geloven in zijn goedheid, omdat ik weet dat hij dat diep van binnen wel is. Maar er was niets meer voor hem.
    Daarom vond ik het einde van de anime ook zo mooi. Er was gewoon echt niks meer voor hem. Het was voorbij. Hij was voorbij. Er was geen kans meer, niets.

    Oh en die messed up relatie tussen Lelouch en Suzaku deed nog meer pijn. Ik was op het einde in zo'n emotional mess dat ik gewoon wilde dat ze weer vriendjes waren en elkaar een knuffel gaven en alles weer goed was. :'D Maar nope...
    Goede anime. Eén van de beste ooit. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ooooh nee die moet ik ook nog eens gaan afkijken! Was afgehaakt ergens bij ep 17 omdat ik net Death Note had gekeken en het zo op elkaar leek ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Ooooh nee die moet ik ook nog eens gaan afkijken! Was afgehaakt ergens bij ep 17 omdat ik net Death Note had gekeken en het zo op elkaar leek ;p


    Dat vind ik dus echt niet. D:
    Ik vond Death Note echt verschrikkelijk. Oké, het was leuk. Maar op een gegeven moment vond ik er helemaal niks meer aan en ik heb het ook niet afgekeken.
    Ik vond Code Geass echt veel beter. ;o
    En Lelouch is ten minste nog een mens met flaws, Light is gewoon een psychopaat, daar kun je niet van houden. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Psssssst, er zitten hier aardig wat mensen met verstand van computers, toch? ;o Hoe voeg je je eigen achtergrond toe in een powerpoint presentatie? ;x

    Nvm, found it. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 19:43 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Lelouch is zo messed up dat het gewoon pijn doet. Ik hou echt zielsveel van dat personage, vraag me niet waarom, want ik heb geen idee. Ik blijf gewoon geloven in zijn goedheid, omdat ik weet dat hij dat diep van binnen wel is. Maar er was niets meer voor hem.
    Daarom vond ik het einde van de anime ook zo mooi. Er was gewoon echt niks meer voor hem. Het was voorbij. Hij was voorbij. Er was geen kans meer, niets.

    Oh en die messed up relatie tussen Lelouch en Suzaku deed nog meer pijn. Ik was op het einde in zo'n emotional mess dat ik gewoon wilde dat ze weer vriendjes waren en elkaar een knuffel gaven en alles weer goed was. :'D Maar nope...
    Goede anime. Eén van de beste ooit. :Y)


    Dat zeker, hoewel zijn personage op zich redelijk is geschreven niet extreem goed. Alleen de development in het verhaal en het plot op zich waren erg leuk om te volgen ondanks het veel te grote aantal reuze robot's. Het mooie van Code Geass is ook dat je veel dingen op vele manieren kunt interpreteren. Je kunt geloven in zijn goedheid, maar je kunt ook geloven in zijn slechtheid. Je kunt geloven dat het voorbij met hem is, maar je kunt ook geloven dat hij ergens nog vredig verder leeft zonder dat iemand hem herkent. Ook het gehele mysterie rondom Zero kun je op veel manieren bekijken :)

    Die relatie tussen Lelouch en Suzaku blijf ik gewoon ook ontzettend goed vinden. Je weet gewoon door de serie heen dat ze samen vrienden blijven, maar net wanneer ze dat zijn dan staan ze weer aan de verkeerde zijde en leiden ze meer een dictatuur xd Dus dan zijn ze eindelijk samen, maar dan staan ze aan de verkeerde kant xd Toch blijf ik dat eind van code geass zo legendarisch mooi vinden. Een hele goede anime alleen jammer van de reuze robot's xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.