Omdat het meer over mijn gezondheid gaat, vond ik het meer hier passen dan bij lifestyle of school.
Oki, nu de kern van dit topic. Ik begin echt angsten te krijgen de laatste tijd. Ik heb een ontzettend druk semester en school slorpt al mijn energie op dat mijn gezondheid er echt onder leidt. Ik heb ontzettend veel stress dat heel mijn lichaam blokkeert en ik naar de kine (fysio voor de Nederlanders) moet om alles los te maken. Dat is voornamelijk allemaal begonnen toen ik eens een stapje terug van Quizlet nam en mijn account inactiveerde. Ik moet van mijn ouders ook vitaminen en ijzer nemen omdat ik zo bleek zie en ik continu oververmoeid ben.
Dit weekend heb ik ook ontzettend veel voor school gedaan, maar belange niet voldoende dan dat ik gewenst had en mijn mama keek me echt aan alsof ik een slag van de toren had gekregen omdat ik continu met school bezig ben, maar alsnog, ik heb het gevoel dat ik niks doe. Ik moet continu verslagen maken, presentaties houden, labo's voorbereiden en leren voor labotesten dat ik de tijd gewoon niet vind om alles bij te houden en dat maakt me nu net zo bang. Deze week weet ik ook totaal niet waar mijn hoofd staat, want tegen morgen heb ik een labotest, dan moet ik 's avond mijn presentatie voorbereiden en ook nog een leren voor een nieuwe test + mijn labo verslag afwerken en ik weet sowieso dat ik het leren voor die test zal moeten laten vallen omdat ik er geen tijd voor zal hebben.
Ik ben gewoon zo bang dat mijn examens slecht zullen omdat ik gewoon geen tijd vind om alles samen te vatten en ik kan mij dat echt niet permitteren omdat ik volgend jaar stage heb en als ik te veel herexamens heb, ik mijn stage niet kan aanvragen. En dat resulteert natuurlijk in meer stress. Ik zie hier echt bijna iedere dag tot 22u te werken voor school en alsnog kom ik niet rond, heb ik onvoldoende slaap en heb ik continu klachten aan mijn lichaam omdat ik niet meer goed kan functioneren onder deze druk. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik kan wel huilen. En iedereen heeft zoveel verwachtingen van mij dat de druk om te slagen ook weer zo groot wordt. Ik ben echt zo bang. Ik hou hier echt niet van.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?