Heey mensen,
Een paar maanden geleden ontmoette ik T. Hij leek me wel een aardige gast. We begonnen samen te gamen en we hadden het gezellig. Op een gegeven moment vertelde hij mij dat hij me echt leuk vond. Ik wist niet wat ik moest zeggen en heb het maar gelaten. Maar ondertussen begon hij me als zijn vriendin te zien. Hij was bezitterig, als ik met andere jongens gamede kwam hij altijd erbij en moest en zou meedoen. Maar ik vertelde niet meer hoe ik me voelde tegen hem, als hij erachter kwam hoe ik over mezelf denk zou hij alleen nog bezorgder worden. Een goede vriend van mij L. weet wel hoe ik me voel maar sinds gisteravond is alles veranderd. T. en ik hebben ruzie gehad, de ergste die we gehad hebben en het is over. Hij beledigde me, maakte me belachelijk en ik werd kwaad. Vervolgens werd hij kwaad op mij en zei dat het hem niets meer boeide. Een uur later kwam hij terug en wou hij het goed maken. Maar ik wou dat niet. L. was er heel de tijd bij en heeft T. uitgescholden.. Zo kwaad was hij op T. En toen barstte de hel los. T. begon op mij te schelden en schoof alle shit op mij. Ik wou dat hij me met rust liet en heb dat meerdere keren gezegd. Toch liet hij me niet met rust. L. werd zo boos dat hij T. wou aangeven voor Stalken. Want hij vond dat T. me gewoon weg stalkte. Toen leavede T. en was het stil.. Akelig stil. Toen ging L. ook weg maar we praatte verder op whatsapp. Toen rond half 1 stuurde hij 'Ik vind je leuk ' Ik dacht dat hij het vriendschappelijk bedoelde maar toen ik weltrusten zei, zei hij dat ook met 2 xx'jes en een Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben in de war, kan iemand me helpen? Please? Ergens ben ik blij dat het over is, maar ergens ook niet..
[ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 11:01 ]
It always seems Impossible until its done.