• Hoi allemaal ,
    Ik ben PippinToek en ik zoek abo 's voor mijn nieuwe zelf bedachte story hier onder lees je de omschrijving alvast neem please een abo dan maak je me echt blij !





    Ik kruip in de huid van de jongste zus Olivia die opgroeit in België , hij (pleeg ) ouders hebben een boerderij in het Limburgse Borgloon . Ze krijgt de naam Olivia Moonen , de achternaam van haar pleeg vader .Olivia groeit ook op met een groot hart voor dieren . Ze zou graag de boerderij later overnemen als haar ouders dat niet meer kunnen. Maar ze gaat wel gewoon naar school ze zit op haar 5 de middelbare school op de richting Jeugd en Gehandicapte zorgen met reden : ze wil vanaf deze zomer een kamp opstarten dat gehandicapten een week eens in het boeren leven kunnen stappen . Dat is ook haar grootste droom die ze hoop dat ze uitkomt en dat ze elk jaar kan organiseren .

    Nu stel ik de middelste voor en dat is Melissa die groeit op in Los Angels is een heel bekende stad van Amerika . Ze is nu ondertussen 18 jaar ze is één jaar ouder dan Olivia . Ze krijgt de naam Melissa Jackson . Melissa heeft een luxe leven want haar ouders zijn heel erg rijk . Ze is heel erg goed in paardrijden en heeft al veel wedstrijden gewonnen . Ze gaat naar een gewone school waar ze nu met haar laatste jaar bezig is . Ze heeft wel een heel groot ego gekregen ze is hoofd cheerleader van haar school .

    Tenslotte de oudste is Sarah . Sarah groeit op in de Amerikaanse stad Atlanta . Ze krijgt de naam Sarah Mc Kay . Ze groeit als een normaal tiener meisjes ze is nu 19 jaar en is één jaar afgestudeerd . Voorlopig gaat ze niet verder studeren want ze weet nog altijd niet wat ze wilt worden . Ze doet nu een eenvoudige baan , ze werkt in een restaurant daar werkt ze wel graag . Verder is ze nog heel erg goed in sport ze is ook aanvoerder van het meisjes rugby team van haar stad.

    Als de meisjes elkaar ontmoeten met veel vreugde lijkt het niet zo simpel te zijn om gewoon doen als ze zussen zijn . Ze kennen elkaar bijna niet ze zijn alle drie heel anders op gevoed en dat gaat voor problemen zorgen voor ze alle drie . Zouden ze eruit komen , of zouden ze opeens niks meer met elkaar te maken willen hebben ? Dat ontdek je in deze story waar ik in de huid kruip van Olivia . Interesse ? neem een abo ! dat zou erg fijn zijn . Ik zou ze veel mogelijk schrijven als ik kan . Ik hoop dat het een leuke story is en wens jullie alvast veel leesplezier

    Hier is de link van het eerste hoofdstuk http://www.quizlet.nl/chapters/1223870/voorstelling-personen-rond-olivia-en-olivia-zelf/


    het bovenste deel van de inleiding

    30 April 1998

    Drie jonge wezen worden in het weeshuis gebracht . De oudste is 3 jaar oud , de middelste 2 jaar oud en de jongste 9 maanden . Ze zijn alle drie zussen van elkaar . Hoe ze in het weeshuis zijn gekomen is onbekend door iedereen . Ze worden al snel geadopteerd door mensen eerst gaat de middelste weg ze gaat met een familie van Amerika en oudste ook . Als laatste wordt de jongste ook nog geadopteerd maar haar ouders komen van ergens heel erg anders , ze komen van België. De 6 adoptie ouders hebben ook samen besloten als de jongste 17 wordt dan word het al alle drie de zussen verteld en dan mogen ze zelf kiezen als ze elkaar willen ontmoeten .