• Hey mensen! Ik heb een cover nodig, en ik dacht dat iemand me misschien kon helpen. Het verhaal heet: The Mortal Instruments: City of Broken Promises. En tja het gaat hier over:
    Liannea Nachtschade[Ashley Benson] woont op het Instituut samen met haar zusje Vanessa[India Eisley]. Haar vrienden voelen net als familie voor haar vooral Jace. Lian en Ness hun familie is overleden. Totdat Lucian Graymark met hun praat en ze verteld dat hun oudere broer Anthony blijkbaar nog leeft. Als vampier. Lian wilt hem zoeken, alleen laten Jace[Jamie C. Bower] ,Isabelle[Jemima West],Alec[Kevin Zegers] en Clary[Lily Collins] haar niet alleen gaan en gaan mee. Onderweg komen ze nog steeds trouwe volgers van de dode Valentijn tegen die het hun kantje boord maken. Zullen ze het redden?

    En als er 1 zou kunnen komen met de naam van het verhaal en 1 zonder zou ik het erg kunnen waarderen! En jullie Q of echte naam komt erbij te staan!! En ik promoot door 1 van jou gekozen stories, quizzen, blogs,polls, gedichten.
    X Noa

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ik ga wel wat iets proberen!

    Alvast bedankt (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het ik wil wel doen maar wil je de gewenste foto's ff in een pb naar me toe sturen dan kan ik daar wel wat mee
    Xxdys


    Wherever you fall asleep, once you'll wake up in heaven(:

    Ik heb ze af :) kijk ff je inbox. Hoop dat je ze mooi vind (H)(H)


    Wherever you fall asleep, once you'll wake up in heaven(:

    Aahh! GEWELDIG! Super bedankt!! Je naam komt erbij te staan ^^ Thank u sooo muchh!!!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded