• Hallo degene die dit lezen,

    Ik ben begonnen met het schrijven van mijn allereerste story op Quizlet. Ik heb nog nul volgers, kkudo's etc. Ik weet trouwens niet eens wat kudo's zijn, haha. Maar nu probeer ik dus mijn verhaaltje onder de aandacht te brengen!

    Het gaat over Lynn Melrose Sullivan die allemaal problemen heeft. Wat voor problemen zeg ik nog niet, want dat kom je later in het verhaal te weten! Op school word er allemaal over haar gepraat. Ja, allemaal negatieve dingen. En dan komt er iets positiefs... Ze krijgt een nieuwe leraar. Niet zomaar één... Nee, Alex Micheal Diaz ziet haar van binnen. Hij ziet het meisje achter de neppe glimlach. Ze krijgen vanaf het eerste moment een band samen. Stiekem vinden ze elkaar leuk. Maar... Hij is een leraar en zij een leerling. Zou dat ooit wat kunnen worden? En hoe zit het met zijn vrouw en kind? De voornaamste vraag is wat er aan de hand is met Lynn.

    Ik hoef niet perse alle aandacht, waar mij het om gaat is dat ik tips krijg van jullie over hoe ik me kan verbeteren. Ik probeer namelijk een echt boek te schrijven die ik ooit een keer wil uitgeven. Dat boek zet ik niet op Quizlet, maar nu hoop ik wel ervaring op te doen met andere verhalen hier. Dus als je mij zou willen helpen, ben ik je erg dankbaar! Natuurlijk ga ik jullie verhalen ook proberen te lezen en kudo's geven als ze goed zijn...

    Voor de link: Klik hier!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik ga je verhaal even lezen! (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso