Magnus schreef:
Joshua "Josh" Alexander Kingster
"Prima, zoals je ziet ben ik maar een fractie verwijderd van een overdosis gezelligheid," antwoordde ze quasi-enthousiast en gebaarde als voorbeeld naar de mobiel-verslaafde Stella. Een grijns vormde zich om haar lippen en even lachte ik om haar antwoord. "Dus het is maar goed dat je hier bent om mij te redden. Heb je zin in de trip?" Zei ze. Ik grijnsde.
"Natuurlijk. Waar zou je zijn zonder mij?" Vroeg ik sarcastisch met een lach. "En ja, de gezelligheid is fantastisch hier. Ik zag Raymond en Jacy ook al weer een gezellig praatje met elkaar hebben. Het spat ervan af. Maar om op je vraag terug te komen, ja. Over het algemeen heb ik er zin in, ik sta niet te springen maar ik heb er zin in. Het enigste nadeel is dat ik zonder het vrouwelijk geslacht waar ik ook daadwerkelijk iets mee kan beginnen de komende weken door ga brengen, maar ik zal het denk ik wel overleven," zei ik met een glimlach op met gezicht. "En jij bent er altijd nog om me te vermaken." Even wiebelde ik met mijn wenkbrauwen naar haar toe, maar we wisten allebei eigenlijk dat ik het niet zo bedoelde. Niet bij haar. "En heb jij er zin in?" Vroeg ik toen aan haar en keek haar met een halve glimlach aan.
Als iemand wat te drinken wilt, moet ie pakken." Hoorde ik Jay opeens zeggen en ik reikte naar voren toe om een glas te pakken en een fles drinken. Even hield ik de fles vragend naar haar op.
"Wil jij ook?"
Avalee Blue Cheshire
Er verscheen ook een grijns om Josh zijn lippen. 'Natuurlijk. Waar zou je zijn zonder mij?' zei hij sarcastisch en ik sloeg mijn armen even dramatisch om hem heen, terwijl ik iets riep in de richting van "Josh, mijn held" om daarna weer normaal te gaan zitten en te doen alsof ik zojuist niks gezegd had. Josh vervolgde ondertussen zijn antwoord. 'En ja, de gezelligheid is fantastisch hier. Ik zag Raymond en Jacy ook al weer een gezellig praatje met elkaar hebben. Het spat ervan af. Maar om op je vraag terug te komen, ja. Over het algemeen heb ik er zin in, ik sta niet te springen maar ik heb er zin in. Het enigste nadeel is dat ik zonder het vrouwelijk geslacht waar ik ook daadwerkelijk iets mee kan beginnen de komende weken door ga brengen, maar ik zal het denk ik wel overleven,' was uiteindelijk zijn antwoord en ik schudde mijn hoofd. Josh liet altijd de schijn op een player te zijn, maar ik wist dat dat reuze mee viel. Het was allemaal een act, gevormd uit wat vooroordelen van mensen. Eigenlijk was het best grappig, domme mensen uitlachen en voor de gek houden. 'En jij bent er altijd nog om me te vermaken,' voegde hij er nog even wenkbrauw wiebelend aan toe. Ikzelf trok een uitdagend gezicht, terwijl ik even naar hem uithaalde als een katje.
'Wrauuuw,' zei ik erbij om het compleet te maken. We wisten allebei dat zoiets nooit zou gebeuren, dus konden we er veilig grappen over maken. Dat was het handige van een beste vriend en ook alleen beste vriend.
'En heb jij er zin in?' vroeg hij vervolgens aan mij, waarop ik knikte en mijn mond opende om nog iets aan mijn bevestiging toe te voegen, maar helaas klonk op dat moment da walgelijke stem van Jay door het huis. 'Als iemand wat te drinken wilt, moet 'ie pakken.' Ik rolde met mijn ogen en negeerde het verder, maar Josh deed wat er werd gezegd en pakte een glas en een fles met drinken. 'Wil jij ook?' vroeg hij, waarna ik mijn blik even wantrouwend over de drank liet gaan. Uiteindelijk besloot ik dat als Jay mij wilde vergiftigen, dit niet de slimste manier was, want dan zou hij iedereen hier zowat vergiftigen en dat wilde hij vast niet.
'Tuurlijk. Als ik hier toch ben, kan ik net zo goed zoveel mogelijk op maken. Kost Jay alleen maar extra,' antwoordde ik dus met een duivelse glimlach op mijn gezicht.
Happy Birthday my Potter!