• Mijn vriendin en ik hebben al gemaild.

    misschien kan Paul iets doen. zodat ook fans onder de 16 naar dat feest mogen. bijna iedereen vind het nogal lullig dat alleen 16 jaar en ouder mag.

    dus mijn voorstel is: Mail naar paul! en als hij veel mailtjes krijgt, misschien dat er dan wat gebeurd!!

    Het kan alleen denk ik voor Nederland. Hebben jullie in Belgie ook zoiets??


    Tears falling down because you break my heart...

    uwh.. dude paul kan je daarmee nie helpe hoor o_o da ligt aan de organisatie vn da feest vlgens mij x3

    ik heb paul wel gemaild laatst n_n wnt ik en vriendin willen in een bad met softijs en discodip samen o_o


    We can only learn to love by loving.

    Geef mij dat e-mail adres!

    Ik ga dat ook proberen Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Of hij haalt TH weer naar NL en geeft een NL fan-party! <3333
    Okay mijn fantasie slaat op hol x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    uwh.. dude paul kan je daarmee nie helpe hoor o_o da ligt aan de organisatie vn da feest vlgens mij x3

    ik heb paul wel gemaild laatst n_n wnt ik en vriendin willen in een bad met softijs en discodip samen o_o


    ik weet het niet, we kunnen het altijd proberen.

    en btw, hoe kom je bij zo'n wens? xD


    Tears falling down because you break my heart...

    paul de leeuw kraakt iedereen alleen maar af,, daar schiet je niets mee op.
    ik heb ook eens een brief geschreven samen met een vriendin van me naar paul de leeuw of wij een meeting en nog iets wat ik vergeten ben mochten krijgen,,
    nou dan moet je tickets kopen voor de show en je bent niet eens zeker ervan dat je die meeting krijgt,, laat staan dat paul de leeuw zin heeft om een th party te regelen.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)

    ik weet het niet, we kunnen het altijd proberen.

    en btw, hoe kom je bij zo'n wens? xD


    das waar mr ik heb hem al heel vaak gemaild iets vn 10 x

    en mijn vriendin is nogal gestoord x3


    We can only learn to love by loving.

    Geef mij dat e-mail adres!

    Ik ga dat ook proberen Ö


    het staat op de site van hem ^^


    Tears falling down because you break my heart...

    misschien kan Paul iets doen. zodat ook fans onder de 16 naar dat feest mogen. bijna iedereen vind het nogal lullig dat alleen 16 jaar en ouder mag.

    Grappig. Wat zou hij daar nu aan kunnen doen?? Hij is wel één van de laatsten die er iets mee te maken heeft en er iets aan kan doen, lijkt me?


    One man's fun is another's hell.

    Of hij haalt TH weer naar NL en geeft een NL fan-party! <3333
    Okay mijn fantasie slaat op hol x'D

    Was het maar zo^^


    Music is the new sex

    (...)
    Grappig. Wat zou hij daar nu aan kunnen doen?? Hij is wel één van de laatsten die er iets mee te maken heeft en er iets aan kan doen, lijkt me?


    de komen daar de gekste wensen voorbij.....en meestal lukt het hem ook nog!

    maar ja, we willen toch naar die party? dan moeten we toch iets verzinnen!

    en dit was het enige waar ik op kon komen


    Tears falling down because you break my heart...

    hallo aarde aan mensen hier XD
    paul de leeuw kraakt mensen af he,, niet dat die vent dalijk th gaat afkraken ofsow,,
    dan zou th ook zoiets hebben van wegwezen hier XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    hallo aarde aan mensen hier XD
    paul de leeuw kraakt mensen af he,, niet dat die vent dalijk th gaat afkraken ofsow,,
    dan zou th ook zoiets hebben van wegwezen hier XD


    whoehoe ik lieft paul omda hij mensen afkraakt n_n srry moest ff


    We can only learn to love by loving.

    uwh.. dude paul kan je daarmee nie helpe hoor o_o da ligt aan de organisatie vn da feest vlgens mij x3

    ik heb paul wel gemaild laatst n_n wnt ik en vriendin willen in een bad met softijs en discodip samen o_o



    Owh, als ik dan twee meiden in een bad met softijs en discodip zitten, weet ik dat jij en een vriendin van je het zijn. Ik ga dan zooooooooooooooooooooo lachen XD


    Dit is mijn mening...!?

    Of hij haalt TH weer naar NL en geeft een NL fan-party! <3333
    Okay mijn fantasie slaat op hol x'D


    YA JONGEH.

    (...)


    Owh, als ik dan twee meiden in een bad met softijs en discodip zitten, weet ik dat jij en een vriendin van je het zijn. Ik ga dan zooooooooooooooooooooo lachen XD

    n_n whoehoe
    dn verklap ik je dit alvast : ik ben de blonde dan n_n gheghe en dan wilk er nie in o_o


    We can only learn to love by loving.