• Guten Tag Leute!

    Ik ben op zoek naar zo'n (ski)masker wat half op je gezicht zit. Dus over je mond. Ik zoek dus geen simpel mondkapje.
    Zelf heb ik een beetje moeite met het vinden van zo'n ding, want heel veel maskers zijn gewoon te lelijk, of passen niet bij het ontwerp wat ik zoek. Heb 'm nodig voor een cosplay namelijk.

    Ik zoek dus zoiets als dit;



    Maar eigenlijk zoek ik dan een heel simpele versie ervan. Geen rare vormen etc, gewoon een makkelijk (voorgevormd) stofje. Iemand enig idee waar ik deze in de winkel of online kan bestellen?

    Kijk eens op large.nl? (: weet het niet zeker maar vaak hebben ze van dat soort stuff.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 12:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bucky cosplay? Maar ik weet niet waar je hem zou moeten vinden maar ik zou denken dat er wel zoiets op eBay te vinden is


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vlahos schreef:
    Kijk eens op large.nl? (: weet het niet zeker maar vaak hebben ze van dat soort stuff.

    Heb ik al gekeken, maar helaas hebben ze daar niet echt wat.

    Emrys schreef:
    Bucky cosplay? Maar ik weet niet waar je hem zou moeten vinden maar ik zou denken dat er wel zoiets op eBay te vinden is

    Haha ja. Ik was zelf eerst bezig met zo'n masker maken, maar ik wil voor de zekerheid een backup hebben voor het geval me het uiteindelijk toch niet lukt.

    En tja ebay... ik vertrouw ebay nooit. :'D

    Misschien is dit iets?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Misschien is dit iets?

    Hm ik vind dat neus gedeelte niet zo mooi. Ik heb liever dat dat dicht zit zegmaar.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hm ik vind dat neus gedeelte niet zo mooi. Ik heb liever dat dat dicht zit zegmaar.

    Oh dat had ik niet eens gezien joh. Maar ze zijn wel echt heel moeilijk te vinden ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Oh dat had ik niet eens gezien joh. Maar ze zijn wel echt heel moeilijk te vinden ^^

    Jaa best wel... terwijl het toch eigenlijk zo'n simpel product is. Verdorie. xD

    Jammer, mini heeft het ook niet. Wel een of ander paars ding dat ook nog over je oog gaat, xD
    Dit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze is zeker niet goed hé?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kun je niet kijken bij de Wit? Of een andere sportwinkels, zoiets als de Sport 2000, Intersport of Perry Sport?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Deze


    I live for the applause, you will die for it.

    Vlahos schreef:
    Deze is zeker niet goed hé?

    Nope, niet helemaal wat ik zoek.

    Constante schreef:
    Kun je niet kijken bij de Wit? Of een andere sportwinkels, zoiets als de Sport 2000, Interpretatie of Perry Sport?

    Daar heb ik nog niet aan gedacht. Kan deze week wel eens kijken, thanks. (:

    Rivaille schreef:
    Deze

    Hm die zou op zich wel kunnen ja. Alleen jammer dat het nog steeds een beetje een mondkap idee heeft. I'll keep this in mind though.