Familiedag, de naam zegt het eigenlijk al. Het is gewoon een dag met je familie. Gezien ik een vrij grote familie heb -tussen de 40/50 personen- met mensen van amper 1 tot ergens ver in de zestig is het altijd moeilijk om iets te regelen wat iedereen leuk gaat vinden.
Dit jaar heeft mijn nicht alles geregeld en het was echt geweldig!
De "grote mensen" gingen met zen allen Solex rijden. Heel leuk natuurlijk maar jammer genoeg heb ik geen rijbewijs en werd het voor mij dus een elektrische fiets. Wat ook wel leuk was. Alleen met mijn geluk gaf de motor het na iets van vijf minuten op en heb ik ongeveer 7 kilometer van de route zelf moeten fietsen op een gemiddeld tempo van 30 km/u. Gelukkig nam daarna mijn neef het over en mocht ik op een gewone Solex. Die dingen zijn tien keer zo leuk maar ach. Ongeveer twee kilometer verder was ons rustpunt en daar hebben we een nieuwe fiets gekregen zodat alles weer gewoon normaal verder kon gaan. Zonder nog verdere problemen zijn we bij het eindpunt aangekomen.
En het eindpunt was een vlindertuin waar ik meer reptielen heb gezien als vlinders maar dat was ook wel leuk. Zo ben ik er gisteren dus ook achter gekomen dat gordeldieren echt heel grappig lopen. Daarna zijn we gaan BBQen en toen ging iedereen alweer naar huis.
Dus het was zeker weer een hele leuke dag geweest! *O*
Hebben jullie ook elk jaar -of vaker misschien?- familiedag of ben ik hier de enige?
"Delaying death is one of my favourite hobbies."