Mijn vriend en ik zijn dit jaar drie jaar samen en eigenlijk zeuren we al die tijd al dat we samen een keer een weekendje weg willen. Natuurlijk zijn we wel op vakantie geweest, maar vaak was dat met mijn ouders erbij of met vrienden. En aangezien mijn vriend dit jaar zijn diploma gaat halen, dacht ik dan wordt het wel eens tijd dat ik wat ga uitzoeken.
Ik heb echt een hele tijd op internet gezocht, maar het viel toch vrijwel tegen aangezien ik als arme student het financieel niet heel breed heb. (om het zo maar te zeggen.) En ik wou perse naar het buitenland, waardoor het eigenlijk niet echt makkelijk is om een accommodatie te vinden en dat dan ook nog eens te matchen met de reis erheen en terug en dat nog voor een redelijke prijs. In het begin zocht ik op Londen, aangezien ik daar echt heel graag heen wil, maar dat is zeker niet goedkoop...
Uiteindelijk kwam ik op vakantieveilingen een verrassingsreis tegen (voor een redelijke prijs), waar je dus netjes in een 3/4 sterrenhotel zit en de vliegreis zit er ook bij in begrepen. Het enige wat je dus niet weet, is waar je naartoe gaat. Dus ik heb vorige week geboekt en als het goed is moet ik vandaag of morgen te horen krijgen naar welke plaats in Europa ik naartoe ga. Dat kan dus in heel Europa zijn en dan de hoofdsteden zoals Parijs of Londen, maar het zal ook kunnen dat ik naar Venetië of Pisa ga. (bijvoorbeeld). Ik begin nu onderhand wel een beetje zenuwachtig te worden voor de bestemming, dus ik kan bijna niet wachten op die mail.
Dus nu vraag ik me eigenlijk al af: Welke (grote) plaatsen in Europa zijn jullie al geweest? En wat zou je daar zoal kunnen doen?
[ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:49 ]
It's never gonna happen, Guys.