• Ik heb sinds woensdag een goudhamster, genaamd Diver.:Y)

    Nu wil ik hem tam maken, zodat hij bij me kan zitten als ik op het internet zit of tv kijk. Heeft iemand hier tips voor? Aangezien het niet makkelijk is hem bij je te houden en hij ook erg rap is.

    Alvast bedankt!

    J


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Volgens mij moet ke hem vooral veel aandacht geven. Maar ik heb eigenlijk geen idee. Mijn hamster was hondsdol of zo. Als je haar eten wilde geven, sprong ze twintig centimeter omhoog om je vingers door te bijten. Het was een soort vampier of zo. Uiteindelijk durfde we haar ook geen eten meer te geven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Volgens mij moet ke hem vooral veel aandacht geven. Maar ik heb eigenlijk geen idee. Mijn hamster was hondsdol of zo. Als je haar eten wilde geven, sprong ze twintig centimeter omhoog om je vingers door te bijten. Het was een soort vampier of zo. Uiteindelijk durfde we haar ook geen eten meer te geven.


    Ja, dat hebben ze in de winkel ook gezegd, maar hij blijft even schuw als eerst.:' (
    Ghehehe, moest mijn hamster zo zijn had ik hem losgelaten bij m'n leerkracht.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oei,. hamsters zijn moeilijk zó tam te krijgen als jij zou willen hoor. Even kijken;
    -Probeer hem te lokken met snoepjes, zo went hij aan je en krijgt hij vertrouwen.
    -Pak hem niet te snel op en laat hem zelf op je hand lopen, zo weet hij dat je hem niets doet. En nooit van boven benaderen!
    -Zorg voor genoeg speelgoed in zijn kooi zodat hij lekker fanatiek bezig kan zijn. Misschien een losloop bal kopen en hem hierin op je schoot zetten zodat hij kan wennen aan jouw geur [ er zitten gaatjes in namelijk] en gedrag.

    Het belangrijkste is gewoon dat Diver aan jou gaat wennen, weet dat je niets doet en je gaat vertrouwen. Dan kun je hem wel tam krijgen. (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Oei,. hamsters zijn moeilijk zó tam te krijgen als jij zou willen hoor. Even kijken;
    -Probeer hem te lokken met snoepjes, zo went hij aan je en krijgt hij vertrouwen.
    -Pak hem niet te snel op en laat hem zelf op je hand lopen, zo weet hij dat je hem niets doet. En nooit van boven benaderen!
    -Zorg voor genoeg speelgoed in zijn kooi zodat hij lekker fanatiek bezig kan zijn. Misschien een losloop bal kopen en hem hierin op je schoot zetten zodat hij kan wennen aan jouw geur [ er zitten gaatjes in namelijk] en gedrag.

    Het belangrijkste is gewoon dat Diver aan jou gaat wennen, weet dat je niets doet en je gaat vertrouwen. Dan kun je hem wel tam krijgen. (:


    Dat zijn handige tips! Thanks! Ga ik zeker aan denken.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dat zijn handige tips! Thanks! Ga ik zeker aan denken.(:

    Mijn hamster heb ik helaas weg moeten doen naar een vriendin om dezelfde reden als JP ):
    Ik vond mijn hamster doodeng en zij niet dus gaf ik hem aan Ninuturu, hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ahw, wat lief! Post je een foto van hem?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Mijn hamster heb ik helaas weg moeten doen naar een vriendin om dezelfde reden als JP ):
    Ik vond mijn hamster doodeng en zij niet dus gaf ik hem aan Ninuturu, hahah.


    Ahh, jammer. >: (

    @Lotta
    Sure.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 11:07 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hij heeft zich verstopt, een andere keer.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    De hamster van mijn nichtje heeft op mijn schoot geplast. (cat)
    Maar ik zou inderdaad doen wat Vlahos zegt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    De hamster van mijn nichtje heeft op mijn schoot geplast. (cat)
    Maar ik zou inderdaad doen wat Vlahos zegt.



    Braaf beest.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Miserables schreef:
    De hamster van mijn nichtje heeft op mijn schoot geplast. (cat)
    Maar ik zou inderdaad doen wat Vlahos zegt.

    Hahah, mijn hamster voor de hamster die ik heb gegeven aan mijn vriendin deed dat ook altijd, en het stinkt echt ontiegelijk (cat)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Pulsar schreef:
    (...)


    Braaf beest.:Y)


    Ik kon het dat beest ook niet kwalijk nemen. Ze was vernoemd naar Bella van Twilight; ik zou ook op iemands schoot gaan plassen van ellende. :')
    En inderdaad, het stinkt verschrikkelijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Ik kon het dat beest ook niet kwalijk nemen. Ze was vernoemd naar Bella van Twilight; ik zou ook op iemands schoot gaan plassen van ellende. :')
    En inderdaad, het stinkt verschrikkelijk.


    Ohh. Vandaar.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hamster! :3
    Ik heb niet meer tips dan je al hebt gekregen, soddy :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Laat hem slapen in een sok. Snoozer is de enige hamster van me die rustig op mijn schouder bleef zitten (soms) Wat je wel kan doen is de hamster leren om in je vest of trui te gaan zitten. Als ze zich daar rustig voelen vallen ze in slaap op je buik of in je oksel


    quidquid excusatio prandium pro