• Ik haalde gister drie vriendinnen op van het station voor een filmmiddagje bij mij thuis. Bij thuis komst zag ik direct een spin op de spiegel in de hal. Zo één die echt hard kan rennen als hij eenmaal begint met voortbewegen. Ik hoopte nog dat één van mijn vriendinnen zo heldhaftig was om die spin te lijf te gaan, maar helaas. Ik moest zelf de held uithangen. Ik pakte de vliegenmepper.. en toen zei één van mijn vriendinnen dat dat niet zo handig was bij de spiegel. Daar had ze misschien wel gelijk in. Maar als die spin van de spiegel af zou gaan, zou hij waarschijnlijk achter de spiegel verdwijnen. Dat is pas eng D: .
    Ik zette de tas die onder de spiegel stond weg, voor als ik die spin toch te lijf zou gaan en die naar beneden zou vallen. Zat daar nog een spin. En die spin was nog groter. Een andere vriendin van mij; 'Ze zijn altijd met z'n tweeen'. Fijn. Dat is een leuk weetje.
    Iemand opperde dat ik het mijn broertje wel kon vragen. Ik rende naar boven en kreeg te horen dat hij het wel wilde doen, maar wel pas over een half uur D: Gamers ><
    Weer op weg naar beneden riep iemand dat de spin naar de tas aan het rennen was. Toen veranderde ik in een superheld en heb die spin vermoord met de vliegenmepper. Dat was één. Toen heb ik de spin op de spiegel ook maar even aangepakt. Ik heb gewoon niet zo hard geslagen =3
    We gingen lunchen. Merken mijn vriendinnen op dat er ergens anders nóg een spin zat. Houd het dan nooit op! Met mijn supermancape nog om en de vliegenmepper nog binnen handbereik, heb ik die ook gedood.
    Een boodschap aan alle spinnen die een warm onderkomen willen zoeken: Kom niet in mijn huis. Dan ben je niet veilig. :((

    Ik roep altijd heel hard mijn broertje, die het dan daarna nog wel is leuk vind om me met het dode diertje achterna te gaan rennen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 21:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb echt een fobie voor spinnen. Verschrikkelijk vind ik ze. Wij hebben hier ook wel eens van die grote, zwarte spinnen die ook nog eens hartstikke snel zijn. Laatst is er één achter de kast gekropen in de woonkamer, ik zit dus al een paar weken met kromme tenen op de bank. Mensen die mij lopen te fucken met spinnen zijn ook niet veilig, want dan is de kans groot dat ze een deur tegen hun neus krijgen haha. Nee, bah. Spinnen zijn nachtmerries.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Milicevic schreef:
    Ik krijg al kriebels als ik dit lees. Brrr, ik ben zo bang voor spinnen.
    Mijn vriend is er niet bang voor en pakt ze altijd op en loopt dan altijd mij te plagen, door hem vlak voor mij te houden etc.

    Wat aardig van hem.

    Inmiddels staat de teller op 5 dode spinnen.

    Dat heb ik ook ooit gehad. Maar ik heb dan zo'n houten plafond met al van die zwarte vlekken. Één van die vlekken zag er al zo verdacht uit, bleek het ook nog een keer een spin te zijn. Alleen heb ik de held niet uitgehangen, maar mijn vriendin wel. Ik moest 'm wel opruimen, dat was al eng genoeg. Die dingen zijn smerig. Gelukkig ben jij wel heldhaftig genoeg. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Crutzen schreef:
    Ik roep altijd heel hard mijn broertje zus, die het dan daarna nog wel is leuk vind om me met het dode diertje achterna te gaan rennen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik roep zowat elke keer iemand anders, gezien ik niet eens naar die vieze beesten durf te kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zuig ze altijd op met de stofzuiger of vergas ze met deodorant. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik stond vanochtend onder de douche en toen zag ik een spin boven mijn hoofd. Ik heb net zo lang stil gestaan tot het beestje de andere kant op kroop. (Y)

    Ik vind spinnen helemaal niets, bah. Als ik er één zie word ik bang, maar als-ie opeens weg is word ik nog banger. Wie weet waar dat beest naartoe gekropen is.