• Hai mensen!
    Ik ben bezig met een nieuw verhaal maar zit een beetje vast. Ik zoek namelijk een titel! Het liefst een Nederlandse, want het verhaal wordt namelijk ook geheel in het Nederlands geschreven.
    Het liefst iets kort maar krachtigs! (:

    Inleiding;

    Wat als je ineens opstaat met de gave dingen te bewegen met je gedachten? Zou je er goede dingen mee doen, of slechte. Vertel je het aan je naasten, of hou je het voor jezelf. De keuzes waar je voor komt te staan zijn moeilijk.

    Luke en Tyler zijn neven van elkaar en kunnen redelijk met elkaar opschieten. Wanneer de jongens op een avond een verboden terrein bezoeken gebeurt er iets vreemds. Een luide knal laat de jongens bewusteloos gaan en wanneer ze wakker worden hebben ze plots de gave om voorwerpen en zelfs mensen te verplaatsen met hun gedachten. De jongens vinden dit super gaaf en besluiten het geheim te houden voor andere mensen, óók voor hun ouders. De jongens krijgen de smaak goed te pakken en halen de ene na de andere grap uit. Maar alles veranderd wanneer de macht een van de twee jongens naar het hoofd stijgt. Zal het goed aflopen? Of komt er een tragisch einde...

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 21:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Moge de kracht met je zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klinkt als een leuk verhaal! Dit is wat ik kon bedenken:

    - Prachtige gave?
    - Grootse gave.
    - Keerzijde.
    - Magische schaduwzijde.


    Hamartia

    Klinkt als een leuk verhaal! Dit is wat ik kon bedenken:

    - Prachtige gave?
    - Grootse gave.
    - Keerzijde.
    - Magische schaduwzijde.


    Hamartia

    Keerzijde klinkt wel gaaf.


    Ich liebe dich 27.12.23

    klinkt als een leuk verhaal.. :)
    ik ben echt super slecht met titels maar dit schoot mij te binnen.
    Telekinese (zo heet dat verschijnsel)

    maar keerzijde zoals Imagined zegt is eigenlijk leuker :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ja dacht ik ook eerst aan, maar dat klinkt zo lame als titel, hahah. Ik heb voor Keerzijde gekozen! (:


    Ich liebe dich 27.12.23