• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jiang Chen - Rosanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:42 ]

    Jacelyn von Liszel

    Jace grinnikte even. "Geloof me nou maar." Zei ze. Ze beet op haar lip bij zijn opmerking en lachte kort. "Dank je. Ik hoor soms ook wel het woord 'opschepper' vallen.. Bij Céline. Er zijn genoeg mensen die me niet mogen en dat maakt me niets uit." Lachte ze kort en haalde een hand door haar haren. Ze kende verder niet veel mensen uit haar klas, maar wilde ze wel leren kennen natuurlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Qaasim gooide zijn gloednieuwe boeken meteen in zijn kluisje. Kaften... Dat deed hij wel een andere keer - of niet - en hij sprintte enthousiast naar buiten. Het was nog mooi weer en hij vond dat hij daar dan ook zoveel mogelijk van moest genieten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kyra had haar boekenpakket opgehaald en stopte alles in haar kluisje, daarna liep ze naar buiten, op zoek naar gezelschap. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis en ging liever nog een rondje door de stad.

    Darius Visser

    'Dan zie ik je zo?' vroeg Darius aan Maya

    Maya knikte.
    'Ja.'
    Ze draaide zich om en begaf zich een weg naar buiten. Dat was nog best lastig, omdat ze haast de enige was die tegen de stroom in wilde en het koste haar moeite om de mensen op tijd te ontwijken.
    Gelukkig stond ze zo buiten, waar ze een zonnebril op zette tegen de felle zon en de warmte.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ian van Dijck

    ''De mensen die je mogen, daar gaat het om.'' Zei Ian en glimlachte even. Hij keek rond.
    ''Zullen we naar buiten gaan? Ik hoorde iets over het park, of zo?'' vroeg hij een soort van om bevestiging omdat hij het niet helemaal gevolgd heeft.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hier is vast topic 2: Klik. (eerst deze vol maken, voor we naar 2 gaan, maar dat lijkt me obvious ;p)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:47 ]

    Jacelyn von Liszel

    Jace knikte en grinnikte. ''Natuurlijk, ik maak me geen zorgen over de mensen die mij niet mogen.'' glimlachte ik breed. Ze keek om zich heen en knikte. ''Euhm, ik denk het. Is goed, ik heb wel wat frisse lucht nodig.'' zei ze en knikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Toen ook Jordy instemde, pakten ze hun fietsen en gingen ze naar het park toe. Hij zag al een aantal andere klasgenoten zitten op één van de bankjes en legde zijn fiets in het gras neer. Het was mooi weer en daar was Ramon wel blij om. Hij moest nog wennen aan het feit dat de vakantie om was en het was fijn dat de zon het niet meteen voor gezien hield.

    -
    ‘Zullen we even langs de supermarkt gaan?’ vroeg Mia aan Phoebe en Chiang. ‘Ik heb wel zin in iets lekkers.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Joris liep naar de mensen toe die hij herkende als zijn klasgenoten, gevolgd door Ramon en Jordy. Omdat het bankje vol was, ging hij naast één van zijn klasgenoten op de grond zitten en grijnsde. 'Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet goed genoeg heb opgelet tijdens het voorstel-rondje om je naam te weten,' zei hij tegen het meisje.

    [Random meisje, mag iedereen zijn :P]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elvithien --> Kilicious

    Drew Chase

    School is altijd al vervelend geweest voor Drew. Hij kon zich nooit concentreren tijdens lessen en zat dan thuis uren huiswerk en strafwerk te maken. Ook had hij Dyslexie en werd lezen daardoor moeilijker voor hem. Gym was de enige les waarbij hij nog mee kon doen. Sport was dan ook een van de weinige dingen die hem interesseerden. Maar vandaag had hij geen gymles gehad en daardoor was het een saaie dag. De Nederlandse taal is niet makkelijk, en Drew moest veel moeite doen om de leraren te begrijpen. Tijdens Engels was hij eindelijk een keer goed in iets. Tot ze moesten gaan lezen. Hij was niet slecht, zoals tijdens Nederlands, maar hij was ook niet goed. Drew voelde opeens een hand op zijn schouder.
    'Drew! Had a good day?' Achter hem stond Danielle. Ze glimlachte naar hem. Hij wou meteen zijn hoofd schudden maar deed het niet. Het was een slechte dag voor hem. Hij dacht dat hij eindelijk een vriend had, tot het bleek dat niet hij, maar Jamie in 4C zat en hij in 4A zat, waar hij dus niemand kende. In de pauze kon hij de kantine niet vinden waardoor hij maar ergens op de gang ging eten. In zijn eentje.
    'Just like always.' Wat hij zei was gedeeltelijk waar, daardoor voelde hij zich niet schuldig. 'Yours?' Zijn tweelingzus verteld opgewekt over haar dag. Ze vond het leuk. Drew is blij voor haar, maar ook boos omdat zij wel goed kan leren en hij niet.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 18:38 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anouk keek de jongen aan die naast haar was komen zitten en tilde haar wenkbrauw op. Was dit een slechte poging tot versieren.
    'Anouk Veltman, jij zat vorig jaar toch bij Patrick Hoest en Nick Post in de klas? Jij was Joris toch?' Ze moest toegeven dat ze het niet erg vond om door hem aangesproken te worden.
    'Ja, hoe weet je dat?'
    'Ik blowde af en toe met hun een jointje.' Anouk stak een sigaret op. 'Ook eentje,' ze keerde het pakje sigaretten naar Joris toe.

    Phoebe knikte en hoopte dat ze wat geld van Jiang kon lenen. Ze had zelf geen geld om te besteden.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    @Eruditie, ze hebben nog geen les gehad, hoor. Enkel een introducerende mentorles en morgen gaan ze op kamp. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.