• Ik zou het handig vinden als een melding komt bij het verwijderen van een PB net zoals bij iets in de spotlight zetten. Ik heb namelijk daarstraks een PB'tje verwijderd wat ik nog niet echt gelezen had. Ik had geluk dat ik nog wist wie de afzender was, anders kon ik niet aan diegene vragen of diegene het opnieuw kon sturen.

    Andere suggestie:

    Roku schreef:
    Bij deze vind ik dan dat het ook wel handig zou zijn als er een prullenbak zou zijn. Of dat je kan aanvinken dat je het berichtje wilt verwijderen naar prullenbak of definitief verwijderen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 22:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ooh grappig. Ik heb altijd gedacht dat er wel een 'prullenbak' was. Blijkt dat helemaal niet zo te zijn. lol. Ik ben voor.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ooh grappig. Ik heb altijd gedacht dat er wel een 'prullenbak' was. Blijkt dat helemaal niet zo te zijn. lol. Ik ben voor.

    Ja, daar kwam ik dus net ook achter :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij deze vind ik dan dat het ook wel handig zou zijn als er een prullenbak zou zijn. Of dat je kan aanvinken dat je het berichtje wilt verwijderen naar prullenbak of definitief verwijderen.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Bij deze vind ik dan dat het ook wel handig zou zijn als er een prullenbak zou zijn. Of dat je kan aanvinken dat je het berichtje wilt verwijderen naar prullenbak of definitief verwijderen.

    Zal ik dat anders ook even in de beginpost zetten? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Zal ik dat anders ook even in de beginpost zetten? ^^


    Sure


    26 - 02 - '16

    Dan ga ik voor het prullenbakje! Want om nou bij elke pb een melding te krijgen, nee bedankt (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Voor


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het prullenbakje een beter idee. Als ik een beetje afwezig ben klik ik gewoon door bij een melding, maar bij een prullenbak kan ik het berichtje altijd nog eruit vissen, mocht ik beseffen dat ik het berichtje nog nodig had.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik krijg altijd melding o.O In ieder geval als ik de vakjes aanvink en dan op 'verwijder x items' druk.
    Maar ik zie ook dat hij dat niet doet als je in het berichtje zelf zit. Dat is best raar.

    Ik ben voor het prullenbakje!

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als je meerdere berichten tegelijk verwijdert, krijg je die melding wel: "Weet je zeker dat je deze berichten wilt verwijderen?"
    Maar een individuele vind ik ook oké. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury