• Er was eens een koninkrijk dat Ionia heette. In dit koninkrijk leefden mensen in vrede met elkaar samen. Dit veranderde toen de 'Hollow Pen' in beeld kwam. Met deze pen kan je gaten in de tijd tekenen en dus bepaalde zaken compleet veranderen. De koningin, Maude, had zo'n pen in handen. Hierdoor kon ze haar burgers beschermen tegen elke vorm van onheil en iedere oorlog terugdraaien. Er brak een tijd van welvaart aan voor het koninkrijk, tot er een tweede vorst kwam met zo'n zelfde soort pen. Hij was van een rivaliserend koninkrijk en eiste de hand van de koningin. De koningin weigerde dit, maar was dit wel zo'n slimme keuze?

    × Onbekende personen, Historisch, Fantasy
    × Er kunnen misschien heftige dingen in dit verhaal voorkomen, lezen op eigen risico
    × Geïnspireerd door meerdere dingen
    × Iedere overeenkomt met een ander verhaal is puur toeval
    × Soundtrack 1 en 2


    (link als je verder wilt lezen: <3)

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:30 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb een abo genomen (:


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik heb een abo genomen (:


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben geen grote fan van historische verhalen, maar ik ga een poging wagen gezien het wel aardig lijkt. Ik heb nu een abonnement genomen, bevalt je schrijfstijl me behoud ik deze gewoon. :]

    Hanaemi schreef:
    Ik ben geen grote fan van historische verhalen, maar ik ga een poging wagen gezien het wel aardig lijkt. Ik heb nu een abonnement genomen, bevalt je schrijfstijl me behoud ik deze gewoon. :]


    Awesome! Ik hoop dat je mijn schrijfstijl fijn zal vinden (:


    26 - 02 - '16

    De proloog staat online!


    26 - 02 - '16