• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 131!





    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlandse lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.





    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew: *O*
    Werknemers.
    Nori • Felidae • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Foraoise • Serveerster • 19
    Kelly • Dorocha • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Smoleman • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • McClaire • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Ellery • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Burla • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 17
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • The Hunger Games en Divergent verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • LacVille • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Hanaemi • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Shailene • Serieverslaafde • 14


    Wil jij ook bij de most awesome crew ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridium) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridium) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail van trollen houdt?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:37 ]

    Foraoise schreef:
    (...)

    Moet je gewoon doen, had ik ook een keer en het kwam wel even aan toen ik afgewezen werd, maar het lucht toch op om het kwijt te kunnen, anders blijf je er aan denken.


    Meh, het is iemand die ik al sinds het 3de leerjaar ken. Dus ik wil de vriendschap niet verpesten.:/


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Arghh.. en ik voel me op dit moment zo slecht he.. maar voorlopig blijf ik toch maar een single pringle ;p


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Pulsar schreef:
    (...)

    Meh, het is iemand die ik al sinds het 3de leerjaar ken. Dus ik wil de vriendschap niet verpesten.:/


    De jongen waar ik gevoelens voor had was ook een vriend en ik was daar ook bang voor, nu ik ben eerlijk als ik zeg dat het contact sindsdien veel minder is, maar we zijn wel nog vrienden omdat ik vroeg dat wel te blijven. Nuja, niet iedereen is hetzelfde, maar je moet het gewoon wagen en anders haar gewoon vergeten, hoe moeilijk dat ook zal zijn.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    De jongen waar ik gevoelens voor had was ook een vriend en ik was daar ook bang voor, nu ik ben eerlijk als ik zeg dat het contact sindsdien veel minder is, maar we zijn wel nog vrienden omdat ik vroeg dat wel te blijven. Nuja, niet iedereen is hetzelfde, maar je moet het gewoon wagen en anders haar gewoon vergeten, hoe moeilijk dat ook zal zijn.


    Meh.D':

    Maar ik ben eens weg, doegg!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    "We zijn uit elkaar gegroeid. Ik voel me nu meer op mijn plek bij andere mensen."
    Bedankt voor je eerlijkheid, maar fuck you.

    :c

    Shailene schreef:
    "We zijn uit elkaar gegroeid. Ik voel me nu meer op mijn plek bij andere mensen."
    Bedankt voor je eerlijkheid, maar fuck you.

    :c


    :c


    26 - 02 - '16

    Ik ben er nu echt achter gekomen dat ik géén gevoelens heb voor mijn buurjongen.
    Hij is een hartstikke goede vriend van me, maar meer ook niet.
    Mijn vriend moet ik waarschijnlijk tot donderdag missen, omdat hij in Vught zit. Afgelopen week zat hij in Winterswijk, maar toen zat ik toch van maandag tot vrijdag op school. Dus dat was niet heel erg.

    @Jarne Ik heb mijn vriend in 2010 ontmoet, maar we hebben vandaag precies elf maanden een relatie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Pulsar schreef:
    Al die gebroken liefdes helpen niet echt bij mij.:'D

    Maar voor iedereen met liefdesproblemen: (flower) (H)

    @Crystal naar wat? En why not?


    Naar Sciathan, Iers voor vleugel, maar ik weet niet of dat wel bij me past. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Eindelijk is het zover! Ik heb een maand lang gewacht totdat ik dit bericht overal kon plaatsen. :'D

    Mertin > Novoselic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 20:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shailene schreef:
    "We zijn uit elkaar gegroeid. Ik voel me nu meer op mijn plek bij andere mensen."
    Bedankt voor je eerlijkheid, maar fuck you.

    :c



    Nawh klote. :/


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Novoselic schreef:
    Eindelijk is het zover! Ik heb een maand lang gewacht totdat ik dit bericht overal kon plaatsen. :'D

    Mertin > Novoselic


    En dan ben ik Mertin net gewend.. :')
    Novoselic's back, yaay. ^^ Leuk leuk


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lacville is met kleine letter "v", niet met grote. Whatever Lotta says, it is (cat)
    En Lotta! Nu herken ik je weer ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Smoleman schreef:
    Ik ben er nu echt achter gekomen dat ik géén gevoelens heb voor mijn buurjongen.
    Hij is een hartstikke goede vriend van me, maar meer ook niet.
    Mijn vriend moet ik waarschijnlijk tot donderdag missen, omdat hij in Vught zit. Afgelopen week zat hij in Winterswijk, maar toen zat ik toch van maandag tot vrijdag op school. Dus dat was niet heel erg.

    @Jarne Ik heb mijn vriend in 2010 ontmoet, maar we hebben vandaag precies elf maanden een relatie.


    Ah ja, ik had het topic al gelezen over het dilemma dat je erover had. Wel fijn dat je dat nu zeker weet (:


    26 - 02 - '16

    @ Erieka en Crystal: Hij was erg eerlijk, maar al zijn argumenten om niet meer vrienden te kunnen zijn, sloegen nergens op. "Ik rook en drink en doe dingen waarvan ik weet dat jij er op tegen bent." Dus ik zeg: "Dat zou niets uit hoeven te maken." Maar daar ging het hem niet om, zei hij.

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ik ook, ik ben alleen verliefd en bang het te zeggen.:'D


    I know that feeling.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried