• Wie is je favoriet en waarom vind je diegenene veel beter ?

    Bella doet eigenlijk vrij weinig en haar leven hangt vrijwel van haar vriendje af.
    Hermione vecht voor de wereld en zelfs als haar liefde haar verlaat, helpt ze daar nog mee.

    Dus wow... Moeilijke keuze...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kan niet kiezen, sorry. Ik hou van Twilight en Harry Potter vandaar.


    Physics is awesome

    Hermione all the way. Zij is ten minste een rolmodel, toonde dat pluishaar dik oke is en dat slim zijn de fucking wereld kan redden. Wat toont Bella? 'je bent niets zonder vriendje, je kunt jezelf maar best vermoorden als hij je verlaat'.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Twilover forever Sowieso Bellaa :Y) :Y) :Y) :Y) (H) (H) (H) (H)


    CHAOS

    Roku schreef:
    (...)

    Bovendien vind ik het leuk dat ze aan het begin een enorme wijsneus is, maar uiteindelijk bedoelt ze het wel goed.


    Hermelien heeft character development. Sterker nog, van de drie hoofdpersonen ontwikkelt hermelien het meeste. Bella Swan aan de andere kant blijft een overmaatse baby. Also, Emma Watson>Kristin steward :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Eyes schreef:
    Ik kan niet kiezen, sorry. Ik hou van Twilight en Harry Potter vandaar.

    Sowieso hermoine, als de liefde van haar leven weggaat gaat ze verder met de zoektocht naar gruzelementen.
    Als Edward weggaat word BELLA een soort van gestoord...
    Hermoine is veel sterker.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    LeoValdez schreef:
    Bella doet eigenlijk vrij weinig en haar leven hangt vrijwel van haar vriendje af.
    Hermione vecht voor de wereld en zelfs als haar liefde haar verlaat, helpt ze daar nog mee.

    Dus wow... Moeilijke keuze...


    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hermelien heeft character development. Sterker nog, van de drie hoofdpersonen ontwikkelt hermelien het meeste. Bella Swan aan de andere kant blijft een overmaatse baby. Also, Emma Watson>Kristin steward :Y)

    Dit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jezus wat een bump, maar Hermione, like duh. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LeoValdez schreef:
    Bella doet eigenlijk vrij weinig en haar leven hangt vrijwel van haar vriendje af.
    Hermione vecht voor de wereld en zelfs als haar liefde haar verlaat, helpt ze daar nog mee.

    Dus wow... Moeilijke keuze...


    wat was dit ookalweer

    Is het om te beginnen wel legaal om die twee nog maar met elkaar te vergelijken?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Brownstone schreef:
    Jezus wat een bump, maar Hermione, like duh. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Brownstone schreef:
    Jezus wat een bump, maar Hermione, like duh. :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    I'm not being funny, but.. Wie is Hermoine? x'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 21:18 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dit valt niet te vergelijken.


    "Ignite, my love. Ignite."