• Ik ben voorzien!

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:27 ]


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    Het spreekt me echt heel erg aan, maar ik vind je beschrijving nogal breed. Heb je wensen over een bepaalde sfeer of kleurgebruik? En misschien het soort lettertype? Dat zegt heel veel over de sfeer van het verhaal, vind ik altijd. En welk formaat wil je de cover hebben? (:

    Edit: deze base had ik nog openstaan, is dit iets wat je aanspreekt of totaal niet?



    Edit 2: Ik zie nou dat ik een verkeerde titel heb gebruikt, nou ja dat verander ik wel als het nodig is :' D

    (Origineel 800x800)

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 21:57 ]

    De titel doet me denken aan Under The Never Sky.
    Ik zie wat ik kan doen. :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik wil wel wat proberen als ik er de tijd voor vind ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:16 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Unwritable schreef:
    Het spreekt me echt heel erg aan, maar ik vind je beschrijving nogal breed. Heb je wensen over een bepaalde sfeer of kleurgebruik? En misschien het soort lettertype? Dat zegt heel veel over de sfeer van het verhaal, vind ik altijd. En welk formaat wil je de cover hebben? (:

    Edit: deze base had ik nog openstaan, is dit iets wat je aanspreekt of totaal niet?



    Edit 2: Ik zie nou dat ik een verkeerde titel heb gebruikt, nou ja dat verander ik wel als het nodig is :' D

    (Origineel 800x800)


    Ik vind hem prachtig! Het is inderdaad wat breed, maar ik ben dan ook echt enorm onhandig in het verklaren van wat ik wil. Vooral omdat ik nog niet echt duidelijk voor ogen heb wat ik bij dit verhaal vind passen. Je feedback vond ik trouwens ook geweldig. De titel was inderdaad eerst anders, maar ik vond 't toch niet helemaal klinken. Dit bevalt me beter. Ik zou heel erg fijn vinden als je hem toch zou willen veranderen. Hij is absoluut een favoriet.

    Peregrine:
    Ik heb Under The Never Sky gelezen! Weliswaar alleen het eerste deel, omdat ik nog te veel boeken heb liggen die ik nog moet lezen. De titel lijkt inderdaad enorm op elkaar, nu ik hem zo lees. Ik vind je cover eveneens op een speciale manier mooi. Geweldige username, trouwens.

    Ik wacht nog even af.


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    Ik twijfel ook over het lettertype, heb je daar misschien nog een mening over? Dan neem ik dat gelijk mee ^^ En mijn feedback was echt oprecht, ik vind het echt heel mooi en dat zeg ik (kritisch en perfectionistisch) niet snel (:

    Edit: Als titel zou 'Een hemel zonder sterren' misschien nog wel lekkerder lopen dan 'Onder een hemel zonder sterren'?

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:33 ]

    Unwritable schreef:
    Ik twijfel ook over het lettertype, heb je daar misschien nog een mening over? Dan neem ik dat gelijk mee ^^ En mijn feedback was echt oprecht, ik vind het echt heel mooi en dat zeg ik (kritisch en perfectionistisch) niet snel (:

    Edit: Als titel zou 'Een hemel zonder sterren' misschien nog wel lekkerder lopen dan 'Onder een hemel zonder sterren'?


    Daar twijfelde ik ook over toen ik hem veranderde, maar ik weet nog niet of 'onder' essentieel is. Hieronder staat een uitleg daarover, als je niet gespoilerd wilt worden over het verhaal raad ik aan 'm niet te openen. Het is geen grote spoiler, maar toch.

    De Forten verwijzen namelijk naar de wereld zonder sterren. Alles is daar zo kunstmatig geregeld dat die er niet meer zijn, terwijl de wereld daarbuiten (waar Ridleigh terecht komt), ontelbaar veel sterren heeft. Onder een wereld zonder sterren, onder en wereld met sterren staat dus min of meer gelijk aan de plekken waar ze zich bevind. Maakt dat iets uit voor de titel of zal ik 'Onder' er alsnog uit halen?


    Hm, lettertype. Heel eerlijk ben ik gewoon slecht met dat soort dingen. Aan de ene kant vind ik het lettertype wel passen. Strak, goed leesbaar en basic. Aan de andere kant is er natuurlijk een mogelijkheid om het iets meer diepte te geven. Ik weet niet of je daar iets mee kunt? Strak maar toch een beetje speelser, als dat kan. Ik kan zo even niet op de naam van een lettertype komen, maar ik zal eens rondzoeken op dafont.


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    Ah, als ik je spoiler zo lees dan is het inderdaad wel iets duidelijker, tegelijkertijd kun je wijzen naar de huidige wereld die ze kent en dat is dan de wereld 'Een hemel zonder sterren', het lijkt me dus maar net of je de focus op het verleden (haar afkomst, haar verhaal) of op haar toekomst (de rest van de story) wil leggen. Ik vind wel dat 'Een hemel zonder sterren' lekkerder bekt, maar dat is persoonlijk.

    Als je wil gaan zoeken? Dan ga ik een aantal dingen uitproberen ondertussen. Het zwart/witte is verder goed?

    Peregrine schreef:

    Precies een boekcover.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Unwritable schreef:
    Ah, als ik je spoiler zo lees dan is het inderdaad wel iets duidelijker, tegelijkertijd kun je wijzen naar de huidige wereld die ze kent en dat is dan de wereld 'Een hemel zonder sterren', het lijkt me dus maar net of je de focus op het verleden (haar afkomst, haar verhaal) of op haar toekomst (de rest van de story) wil leggen. Ik vind wel dat 'Een hemel zonder sterren' lekkerder bekt, maar dat is persoonlijk.

    Als je wil gaan zoeken? Dan ga ik een aantal dingen uitproberen ondertussen. Het zwart/witte is verder goed?


    Perfect.


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    - foutje

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 23:12 ]

    Foyer schreef:
    (...)

    Ik vind hem prachtig! Het is inderdaad wat breed, maar ik ben dan ook echt enorm onhandig in het verklaren van wat ik wil. Vooral omdat ik nog niet echt duidelijk voor ogen heb wat ik bij dit verhaal vind passen. Je feedback vond ik trouwens ook geweldig. De titel was inderdaad eerst anders, maar ik vond 't toch niet helemaal klinken. Dit bevalt me beter. Ik zou heel erg fijn vinden als je hem toch zou willen veranderen. Hij is absoluut een favoriet.

    Peregrine:
    Ik heb Under The Never Sky gelezen! Weliswaar alleen het eerste deel, omdat ik nog te veel boeken heb liggen die ik nog moet lezen. De titel lijkt inderdaad enorm op elkaar, nu ik hem zo lees. Ik vind je cover eveneens op een speciale manier mooi. Geweldige username, trouwens.

    Ik wacht nog even af.


    Ik vind het wel een hele mooie titel, maar zoals Unwritable zegt, bekt Een hemel zonder sterren misschien beter. Natuurlijk is het jouw verhaal en moet jij het weten. Sexy hé? Het verbaasde me dat die nog vrij was. c;


    If I were once a planet, you were the axis

    Juist, drie jaar later (ik moet echt afleren alles tegelijk te doen), hier heb je een aantal 'samples' (:



    Orginele grootte, Q verpest het

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 23:25 ]

    Unwritable schreef:
    Juist, drie jaar later (ik moet echt afleren alles tegelijk te doen), hier heb je een aantal 'samples' (:



    Orginele grootte, Q verpest het


    Ik blijf 1 prachtig vinden. In het zwart - wit is hij ook apart, maar met kleur heeft hij toch iets extra's

    Peregrine klinkt zoveel beter dan Peregrijn (in het Nederlands). Aria vond ik dan wel een mindere naam. Misschien omdat hij zo gewoontjes klinkt in vergelijking met de rest.


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    Foyer schreef:
    (...)

    Ik blijf 1 prachtig vinden. In het zwart - wit is hij ook apart, maar met kleur heeft hij toch iets extra's

    Peregrine klinkt zoveel beter dan Peregrijn (in het Nederlands). Aria vond ik dan wel een mindere naam. Misschien omdat hij zo gewoontjes klinkt in vergelijking met de rest.

    Ew Peregrijn. Dat vind ik totaal niet klinken. Tsja, mss is dat ook omdat ze uit een andere leefwereld komt.(joehoe)
    Heet Roar dan wel nog Roar of heeft hij ook een andere naam?

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 0:47 ]


    If I were once a planet, you were the axis