• Rollen:
    Giselle Dumont - Roku - pagina 2
    Nathalia Fayette Chevalier - Miserables - pagina 1 (Weg van 22 april tot 24 april)
    Alicia Mcgowan - Armastus - pagina 3
    Kaela Benson - Dreamlight - pagina 6
    Claire Adalicia Ines - Katherine160 - pagina 3
    Hanna Sophia Jones - xLenox - pagina 6
    Lucia Arya Walker - Melissandre - pagina 7
    Cesare Harcourt Chevalier - Miserables - pagina 1
    Luca Sawyer - Flitwick - pagina 5 (Op vakantie vanaf donderdag 24 april)
    Dennis Thompson - Rhyme - pagina 6
    Mitchell Jake McAdams - Adamlicious - pagina 3
    Pierré Ines - Katherine160 - pagina 5

    Speeltopics: 1
    Rollentopics: 1


    26 - 02 - '16

    Ik ga proberen te schrijven. Is er iemand die Cesare of Nathalia wil vergezellen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    sure, just come at me bro. :Y)


    how dare you speak of grace

    Ik weet niet of er nog steeds mensen de weg kwijt zijn van wat er gebeurd is, dus ik heb maar even in mijn stukje gezet dat we verzamelen rond de Professor die ons gaat vertellen wat er gaat gebeuren. Zo weet iedereen waar we zijn op dit moment.
    ["Hee iedereen! Kom op! Dan verzamelen we ons rond de professor. Dan kan dit eindelijk allemaal eens echt beginnen!"]
    Dat heb ik een soort van gezegd (;

    Of is dat niet handig?


    It's never gonna happen, Guys.

    Er was daar toch geen professor aanwezig?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Er was daar toch geen professor aanwezig?


    Dat heb ik er maar van gemaakt, aangezien geen van ons een idee heeft wat we moeten doen en dat er nog iets uitgelegd moet worden?
    En anders heb ik het geheel verkeerd gedaan en pas ik het weer aan (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind het juist leuk als mensen zelf initiatief gaan nemen op het gebied van wat er moet gebeuren. Als het echt onduidelijk wordt, ben ik wel van plan om instructies te geven.


    26 - 02 - '16

    Rhyme schreef:
    (...)

    Dat heb ik er maar van gemaakt, aangezien geen van ons een idee heeft wat we moeten doen en dat er nog iets uitgelegd moet worden?
    En anders heb ik het geheel verkeerd gedaan en pas ik het weer aan (A)


    Ik zou het anders ook niet weten, ik dacht eigenlijk dat Erieka ons nog extra info zou geven. :')
    Het maakt niks uit, ik vond het gewoon vreemd dat die professor ineens meeging. Het is juist goed dat je initiatief toont, ik had wat minder direct moeten reageren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Roku schreef:
    Ik vind het juist leuk als mensen zelf initiatief gaan nemen op het gebied van wat er moet gebeuren. Als het echt onduidelijk wordt, ben ik wel van plan om instructies te geven.


    Misschien is het handig om nu te doen, dmv van die professor? Want ik heb eigenlijk geen idee wat ik verder moet doen dan die balzaal xD
    Nou ja, mijn personage heeft honger, maar voor de rest weet ik het even niet! hihi (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Oeps
    Ik had je even niet herkend Erieka (A)
    Lekker helder weer!

    Maar extra instructies zouden dus wel fijn zijn denk ik (:
    Aangezien we een klein beetje gaan vastlopen anders.. Gok ik.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hahaha, oke, maar dan komen die instructies morgen. De kat zit te wachten tot ik hem ga voeren en ik ben zelf ook nogal moe op het moment.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Hahaha, oke, maar dan komen die instructies morgen. De kat zit te wachten tot ik hem ga voeren en ik ben zelf ook nogal moe op het moment.


    Oke :Y) Weltrusten ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Welterusten dan!! En wens je kat smakelijk eten :Y)

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Oke, ik ga nu even instructies neerzetten (:


    26 - 02 - '16

    @Katherine Ik had een opmerking voor je stukje: We hebben kamers toch in paren en niet met alle meiden bij elkaar? Misschien is dat ook leuker omdat je dan banden met die en die kunt opbouwen inplaats van awkward in een kamer zitten met zn alle :P

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Oh haha zorry ga. Het zo veranderen.
    I feel a little bit stupid
    Xx