• Ik heb toestemming van Yoda:

    Hallo McBride,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je new BFF wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda


    Hooi! (:

    Jazeker, je leest het goed. Een ''New BFF Wedstrijd''. Waarom? Omdat ik graag mensen leer kennen en het reuze tof zou vinden als ik aan deze wedstrijd een BFF over hou. Ik heb gewoon graag een vriend of vriendin die ik kan vertrouwen en waar ik mee kan lachen maar ook kan huilen etc. etc.

    Zie jij het wel zitten om met mij bevriend te worden? Ik zou zeggen: Meld je aan en laten we zien hoe het gaan zal! :3


    Regels:
    - Natuurlijk gelden de Quizlet huisregels
    - Niemand kraakt elkaar af, en commentaar gebeurt alleen op een nette/beleefde manier
    - Geen gevloek of überhaupt ruzie
    - Uitstel vraag je op z'n laatst 1 dag voor de inleverdatum aan, met een maximum van 3 dagen uitstel
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Opdracht in een PB naar mij toe sturen.

    Opdrachten en inlevering:
    Er zullen zo'n 6 opdrachten zijn. Hoewel dit er ook wel 7 kunnen worden, maar misschien ook wel 5. Dit hangt helemaal van de tijd af. Voor elke opdracht zul je 10 dagen de tijd hebben om in te leveren. Mocht je het niet halen, stuur mij dan een PB met daarin de reden waarom je uitstel wil, en ook hoeveel dagen je uitstel wil. Je krijgt maximaal 3 dagen uitstel, tenzij je een wel zéér goede reden hebt.
    Mocht je mij geen bericht hebben gestuurd en je opdracht ook niet op tijd hebben ingeleverd, zal ík je een bericht sturen met vraag om tekst en uitleg. Reageer je niet, dan knikker ik je zonder pardon uit de wedstrijd. Reageer je wel, dan kunnen we kijken wat er te regelen valt.

    Het inleveren doe je in een PB. Dit mag je doen door de opdracht zelf in een PB te sturen, maar een link naar je opdracht toe voldoet ook. Ik zal een story aanmaken waar de opdrachten in komen te staan. Let wel op: De opdrachten komen pas in de story te staan nádat íédereen iets heeft ingeleverd. Dit voorkomt kopieerwerk. Ik wil namelijk een opdracht die geheel van jezelf komt, en niet dat je delen uit andermans opdracht haalt. :3

    Beoordeling:
    De beoordelingen zullen niet met een puntentelling gaan. Ik ben van mening dat je een vriendschap niet kunt basseren op cijfertjes. Daarom zal ik bij iedere opdracht een top 8 stellen van hoe ik de ingeleverde opdrachten vond. De manier waarop ik na afloop zal beoordelen wie op welke plaats komt te staan, zal gebeuren door middel van:
    Minigolfscores!
    Alle rangplekken die je behaalt (neem nu: "1, 1, 3, 5, 4, 3",) tel ik bij elkaar op. Dat doe ik van iedereen en degene met de laagste score wint (:


    Is er een speciale prijs?
    Jazeker is er een speciale prijs: De vriendschap!
    Nee, ik heb geen credits om uit te delen. Maar waarom zou je meedoen voor de credits aan een New BFF Wedstrijd? De prijs die je krijgt is vriendschap. ^^

    Deelnemers (7)(Vol!):
    1. Cumberman -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    2. 24601 -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    3. Blitzcrank -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd -> Uitstel opdracht 5: T/m 25 juli wegens vakantie
    4. Canonball -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    5. Aldea -> Opdracht 1, 2, 3 ingeleverd -> joker opdracht 4
    6. Ashtonished -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    7. Tudor -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd

    Afwezig/Examens
    (Stuur mij alsjeblieft wel even een berichtje als je wegens vakantie/examen (extra) uitstel voor een opdracht hebben wil.) :

    Tudor -> 13-07 t/m 19-07 (vakantie Boedapest)
    Antisocial -> vakantie van 7 juli tot 22 juli

    Story:
    Klik hier voor de New BFF Wedstrijd story, waarin de opdrachten en beoordelingen zullen komen te staan!

    Opdracht één.
    Deze eerste opdracht zal een gemakkelijke zijn. Vertel eens iets over jezelf! Want tsja, wat is een vriendschap als je elkaar niet kent?
    En omdat het me logisch lijkt dat jullie míj ook wel willen leren kennen, heb ik deze opdracht alvast gemaakt. Klik!
    Veel succes!
    Deadline: 01-05-14


    Opdracht 2.
    Vriendschap. Dat is het hele doel van deze wedstrijd. Wat is vriendschap precies voor jou?
    Je mag een foto maken, een SA schrijven, een gedicht maken. Enzovoorts. Gooi al je creativiteit in deze opdracht!
    Leg uit wat vriendschap voor jou betekend. En já, bij bijv. een foto mag een tekst. Ik zal het als één geheel beoordelen. Enjoy!
    Deadline: 12-05-14


    Opdracht 3.
    Passie. Heb jij een passie ergens voor? Voor schrijven, of fotograferen of muziek.
    Of juist voor iets totaal anders? Wát is jouw passie, en waarom?
    Leg zo duidelijk mogelijk uit wát jouw passie is. Je bent helemaal vrij om zelf te bedenken op wat voor manier je het wilt uitbeelden. ^^
    Deadline: 31-05-14


    Opdracht 4.
    Fandoms. Iedereen is vast wel ergens fan van. Ik denk daarom ook dat dit een redelijk makkelijke (en vooral leuke!) opdracht is.
    Wat is jouw fandom? Ik heb graag dat je het beschrijft op een manier waaraan ik kan merken dat je een échte fan bent.
    Laat je helemaal gaan en overtuig me waarom jouw fandom de beste is!
    (het is toegestaan meerdere fandoms te kiezen)
    Deadline: 14-06-14


    Opdracht 5.
    Over creativiteit gesproken: Geef mij een zin, en ik bedenk er een heel verhaal omheen. Of, nog niet eens met een zin, een onderwerp kan ook. Omdat ik vaak genoeg maf bezig kan zijn, vroeg ik me af of jij dat ook kunt. Bedenk daarom met de volgende zin een verhaal(tje). Er is geen minima/maximum aan woorden aan vastgeknoopt. Laat zien hoe creatief jij bent, en op wat voor manier. Ben je juist heel grappig, of romantisch. Bedenk je snel de meest gruwelijke verhalen, of ben je eerder serieus? Laat het me maar lezen!
    Het stukje zin waarmee je zult beginnen is: ''Het was vrijdag avond laat..''
    Deadline: 10-07-14

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 10:41 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Constante schreef:
    (...)
    Maar als je als deelnemer geen tijd hebt, is het, maar mijn idee, ook niet slim om je op te geven voor een wedstrijd ^^
    Ja, dat snap ik helemaal, daarom ook: ik dwing je nergens toe ^^


    Klopt. Van Gail weet ik dat zij 'm bijna af is, maar ik vraag me gewoon af wanneer ze 'm nou eens gaat inleveren. Linde heb ik nu net nog een berichtje gestuurd. Iets aan de late kant, want ik was zelf de deadline vergeten, domme ik. x)

    En inderdaad. Maar ik denk dat ik nog eventjes afwacht wat de andere kandidaten ervan vinden. Die zullen denk ik morgen pas reageren, aangezien het allang alweer 12 uur geweest is, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Klopt. Van Gail weet ik dat zij 'm bijna af is, maar ik vraag me gewoon af wanneer ze 'm nou eens gaat inleveren. Linde heb ik nu net nog een berichtje gestuurd. Iets aan de late kant, want ik was zelf de deadline vergeten, domme ik. x)

    En inderdaad. Maar ik denk dat ik nog eventjes afwacht wat de andere kandidaten ervan vinden. Die zullen denk ik morgen pas reageren, aangezien het allang alweer 12 uur geweest is, haha. :p

    Haha, dat kan ik begrijpen. Ik ga denk ik ook maar eens slapen, ik moet namelijk morgen weer lekker aan de slag (yaaay (no_chears) ).

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 0:31 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Haha, dat kan ik begrijpen. Ik ga denk ik ook maar eens slapen, ik moet namelijk morgen weer lekker aan de slag (yaaay (nog_chears) ).


    Hahah jah, ik ga ook maar eens slapen.
    Succes morgen met waar je ook mee aan de slag gaat. Goodnight!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Hahah jah, ik ga ook maar eens slapen.
    Succes morgen met waar je ook mee aan de slag gaat. Goodnight!

    Dankjewel en slaapwel!


    Deep inside, I've never felt alive

    Is wel leuk, maar dan wel nadat iedereen heeft ingeleverd. Straks heb je mensen die indruk willen maken door dezelfde interesses/visies/weetikveel als jou te gebruiken, snap je wat ik bedoel?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Is wel leuk, maar dan wel nadat iedereen heeft ingeleverd. Straks heb je mensen die indruk willen maken door dezelfde interesses/visies/weetikveel als jou te gebruiken, snap je wat ik bedoel?


    Haha jah, dat is wel logisch inderdaad. (:
    Sowieso heb ik het toch wat drukker met beoordelen, waardoor ik erná pas zelf de opdracht maken kan dan. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Haha jah, dat is wel logisch inderdaad. (:
    Sowieso heb ik het toch wat drukker met beoordelen, waardoor ik erná pas zelf de opdracht maken kan dan. ^^

    Oki, dan lijkt het me wel leuk, mits je er tijd voor hebt natuurlijk. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okido (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Macabre schreef:
    Is wel leuk, maar dan wel nadat iedereen heeft ingeleverd. Straks heb je mensen die indruk willen maken door dezelfde interesses/visies/weetikveel als jou te gebruiken, snap je wat ik bedoel?

    Ik denk dat het ook beter is om daar mee te wachten tot de overige twee ook de opdracht hebben ingeleverd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    (...)
    Ik denk dat het ook beter is om daar mee te wachten tot de overige twee ook de opdracht hebben ingeleverd.


    Jaa, dat sowieso wel eigenlijk. Ik heb ze al een berichtje gestuurd. Van de ene weet ik dat die 'm heeft gelezen, maar een echt antwoord heb ik er nog niet op. En de ander zal ik vanavond wéér een berichtje sturen. Net zolang tot er een antwoord/conclusie is gekomen over hoe het verder zal gaan in de wedstrijd met die twee. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet trouwens niet of ik vanavond íédereen die tot nu toe iets ingeleverd heeft kan beoordelen. Mijn nieuwe accordeon wordt zometeen gebracht dus ik ga straks lekker studeren. :3
    Ik heb er al wel een aantal gedaan, maar nog niet allemaal, natuurlijk. Sowieso zal ik wachten met de beoordelingen online te zetten totdat de 2 mensen het hebben ingeleverd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben benieuwd!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Helaas moet ik mededelen dat Linde eruit ligt. Gail heeft al wel haar opdracht ingeleverd, maar van Linde heb ik niets weergehoord.
    Verder heb ik momenteel eventjes tijd, dus zal ik verder gaan met het nakijken van de opdrachten. Hopelijk heb ik het zo snel mogelijk af. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben benieuwd!

    Ik heb trouwens pww van 11 tot 18 juni.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het staat erbij! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •