• Ik heb toestemming van Yoda:

    Hallo McBride,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je new BFF wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda


    Hooi! (:

    Jazeker, je leest het goed. Een ''New BFF Wedstrijd''. Waarom? Omdat ik graag mensen leer kennen en het reuze tof zou vinden als ik aan deze wedstrijd een BFF over hou. Ik heb gewoon graag een vriend of vriendin die ik kan vertrouwen en waar ik mee kan lachen maar ook kan huilen etc. etc.

    Zie jij het wel zitten om met mij bevriend te worden? Ik zou zeggen: Meld je aan en laten we zien hoe het gaan zal! :3


    Regels:
    - Natuurlijk gelden de Quizlet huisregels
    - Niemand kraakt elkaar af, en commentaar gebeurt alleen op een nette/beleefde manier
    - Geen gevloek of überhaupt ruzie
    - Uitstel vraag je op z'n laatst 1 dag voor de inleverdatum aan, met een maximum van 3 dagen uitstel
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Opdracht in een PB naar mij toe sturen.

    Opdrachten en inlevering:
    Er zullen zo'n 6 opdrachten zijn. Hoewel dit er ook wel 7 kunnen worden, maar misschien ook wel 5. Dit hangt helemaal van de tijd af. Voor elke opdracht zul je 10 dagen de tijd hebben om in te leveren. Mocht je het niet halen, stuur mij dan een PB met daarin de reden waarom je uitstel wil, en ook hoeveel dagen je uitstel wil. Je krijgt maximaal 3 dagen uitstel, tenzij je een wel zéér goede reden hebt.
    Mocht je mij geen bericht hebben gestuurd en je opdracht ook niet op tijd hebben ingeleverd, zal ík je een bericht sturen met vraag om tekst en uitleg. Reageer je niet, dan knikker ik je zonder pardon uit de wedstrijd. Reageer je wel, dan kunnen we kijken wat er te regelen valt.

    Het inleveren doe je in een PB. Dit mag je doen door de opdracht zelf in een PB te sturen, maar een link naar je opdracht toe voldoet ook. Ik zal een story aanmaken waar de opdrachten in komen te staan. Let wel op: De opdrachten komen pas in de story te staan nádat íédereen iets heeft ingeleverd. Dit voorkomt kopieerwerk. Ik wil namelijk een opdracht die geheel van jezelf komt, en niet dat je delen uit andermans opdracht haalt. :3

    Beoordeling:
    De beoordelingen zullen niet met een puntentelling gaan. Ik ben van mening dat je een vriendschap niet kunt basseren op cijfertjes. Daarom zal ik bij iedere opdracht een top 8 stellen van hoe ik de ingeleverde opdrachten vond. De manier waarop ik na afloop zal beoordelen wie op welke plaats komt te staan, zal gebeuren door middel van:
    Minigolfscores!
    Alle rangplekken die je behaalt (neem nu: "1, 1, 3, 5, 4, 3",) tel ik bij elkaar op. Dat doe ik van iedereen en degene met de laagste score wint (:


    Is er een speciale prijs?
    Jazeker is er een speciale prijs: De vriendschap!
    Nee, ik heb geen credits om uit te delen. Maar waarom zou je meedoen voor de credits aan een New BFF Wedstrijd? De prijs die je krijgt is vriendschap. ^^

    Deelnemers (7)(Vol!):
    1. Cumberman -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    2. 24601 -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    3. Blitzcrank -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd -> Uitstel opdracht 5: T/m 25 juli wegens vakantie
    4. Canonball -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    5. Aldea -> Opdracht 1, 2, 3 ingeleverd -> joker opdracht 4
    6. Ashtonished -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    7. Tudor -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd

    Afwezig/Examens
    (Stuur mij alsjeblieft wel even een berichtje als je wegens vakantie/examen (extra) uitstel voor een opdracht hebben wil.) :

    Tudor -> 13-07 t/m 19-07 (vakantie Boedapest)
    Antisocial -> vakantie van 7 juli tot 22 juli

    Story:
    Klik hier voor de New BFF Wedstrijd story, waarin de opdrachten en beoordelingen zullen komen te staan!

    Opdracht één.
    Deze eerste opdracht zal een gemakkelijke zijn. Vertel eens iets over jezelf! Want tsja, wat is een vriendschap als je elkaar niet kent?
    En omdat het me logisch lijkt dat jullie míj ook wel willen leren kennen, heb ik deze opdracht alvast gemaakt. Klik!
    Veel succes!
    Deadline: 01-05-14


    Opdracht 2.
    Vriendschap. Dat is het hele doel van deze wedstrijd. Wat is vriendschap precies voor jou?
    Je mag een foto maken, een SA schrijven, een gedicht maken. Enzovoorts. Gooi al je creativiteit in deze opdracht!
    Leg uit wat vriendschap voor jou betekend. En já, bij bijv. een foto mag een tekst. Ik zal het als één geheel beoordelen. Enjoy!
    Deadline: 12-05-14


    Opdracht 3.
    Passie. Heb jij een passie ergens voor? Voor schrijven, of fotograferen of muziek.
    Of juist voor iets totaal anders? Wát is jouw passie, en waarom?
    Leg zo duidelijk mogelijk uit wát jouw passie is. Je bent helemaal vrij om zelf te bedenken op wat voor manier je het wilt uitbeelden. ^^
    Deadline: 31-05-14


    Opdracht 4.
    Fandoms. Iedereen is vast wel ergens fan van. Ik denk daarom ook dat dit een redelijk makkelijke (en vooral leuke!) opdracht is.
    Wat is jouw fandom? Ik heb graag dat je het beschrijft op een manier waaraan ik kan merken dat je een échte fan bent.
    Laat je helemaal gaan en overtuig me waarom jouw fandom de beste is!
    (het is toegestaan meerdere fandoms te kiezen)
    Deadline: 14-06-14


    Opdracht 5.
    Over creativiteit gesproken: Geef mij een zin, en ik bedenk er een heel verhaal omheen. Of, nog niet eens met een zin, een onderwerp kan ook. Omdat ik vaak genoeg maf bezig kan zijn, vroeg ik me af of jij dat ook kunt. Bedenk daarom met de volgende zin een verhaal(tje). Er is geen minima/maximum aan woorden aan vastgeknoopt. Laat zien hoe creatief jij bent, en op wat voor manier. Ben je juist heel grappig, of romantisch. Bedenk je snel de meest gruwelijke verhalen, of ben je eerder serieus? Laat het me maar lezen!
    Het stukje zin waarmee je zult beginnen is: ''Het was vrijdag avond laat..''
    Deadline: 10-07-14

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 10:41 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehehehee, waaaaacht. Ik heb een vreselijke schrijffout gemaakt die je gekopieerd hebt, sorry :o
    Het moet natuurlijk "die je behaalt" in plaats van "die je behaald" zijn. Ik ben zo stom :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McBride schreef:
    Er is een nieuwe manier van beoordelen. Een manier die een stuk eerlijker is dan de manier die ik bedacht had! Leah verwees mij namelijk op een fout in mijn beoordelingsmanier, en daar ben ik haar erg dankbaar voor. (:

    De nieuwe manier van beoordelen wordt:

    Minigolfscores!
    Alle rangplekken die je behaald (neem nu: "1, 1, 3, 5, 4, 3",) tel ik bij elkaar op. Dat doe ik van iedereen en degene met de laagste score wint (:


    Euh sorry, maar ik snap het niet helemaal... en hoezo wint degene met de laagste score? (voelt zich even dom)


    16 - 09 - '17

    McBride schreef:
    (...)

    Nou en, ik vind het leuk klinken. c: Plus het staat inmiddels in de beginpost en het blijft leuk, dus ik laat het lekker staan. :Y)
    Jep, soms ben ik wat eigenwijs. Sorry not sorry. c:


    Oké, haha. No worries, ik ook (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Foraoise schreef:
    (...)

    Euh sorry, maar ik snap het niet helemaal... en hoezo wint degene met de laagste score? (voelt zich even dom)


    Dat betekent dat je dus het meest hoog heb gestaan. Als je op tien staat, krijg je dus een hogere score te pakken. Daarom wint degene met de laagste score, net zoals in de minigolf (vandaar de naam ^^)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Dat betekent dat je dus het meest hoog heb gestaan. Als je op tien staat, krijg je dus een hogere score te pakken. Daarom wint degene met de laagste score, net zoals in de minigolf (vandaar de naam ^^)


    Oh zo, nu snap ik het, bedankt (:


    16 - 09 - '17

    Moet ik trouwens ook nog even aangeven wanneer ik mijn eindexamens heb? Of is dat zozeer niet nodig?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben van woensdag tot zondag op vakantie trouwens


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ Sofie
    Ja, dat is denk ik wel handig ^^

    @ Linde
    Okido, ik zal het erbij zetten! (:
    Wil je dan uitstel voor de eerste opdracht tot na je vakantie, of lever je je eerste opdracht ervoor nog in?

    Zou iedereen alsjeblieft aan willen geven wanneer zij afwezig zal zijn of examens heeft? Bij voorbaat dank. (:

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okidoki, al zal ik er waarschijnlijk vrij weinig last van hebben (hopelijk): van 12 mei tot en met 23 mei ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Op 13 juni heb ik mijn mondeling GIP (eindwerk dus) en van 18 tot 20 juni heb ik mijn eindexamens.


    16 - 09 - '17

    Ik heb geen examens en zal, voor zover ik weet, niet afwezig zijn de komende tijd.


    26 - 02 - '16

    De beginpost is aangepast.
    Zou iedereen het willen melden wanneer je op vakantie gaat of examens hebt? En stuur me een berichtje als je voor een opdracht uitstel wilt hebben. Met reden erbij graag. Anders is er namelijk kans dat ik over het hoofd zie dat je op vakantie bent of examens hebt, waardoor ik je dan geen uitstel geef. En dat wil ik natuurlijk voorkomen, want dat zou gemeen zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn toetsweek is van 16 tot 20 juni.
    Dat is misschien pas over twee maanden, maar alsnog geef ik het liever door.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    Mijn toetsweek is van 16 tot 20 juni.
    Dat is misschien pas over twee maanden, maar alsnog geef ik het liever door.


    Het staat erbij! (:

    En inderdaad, beter nu alvast doorgeven dan het tegen die tijd misschien vergeten. Nu kan er alvast rekening mee gehouden worden. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog 2 dagen om het in te leveren!

    Ik heb nog geen eerste opdracht ontvangen van:
    Lacville
    Occult
    Ellery
    Shailene
    Eruditie

    (En ik typ dit op mijn mobiel, dus alvast sory voor eventuele fouten in deze post)

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 15:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •