• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 128!





    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlandse lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.






    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew: *O*
    Werknemers.
    Nori • Felidae • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Foraoise • Serveerster • 19
    Kelly • Dorocha • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Smoleman • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • McClaire • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Ellery • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Burla • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 17
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Shailene • Serieverslaafde • 14


    Wil jij ook bij de most awesome crew ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridium) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridium) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail van trollen houdt?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 6:25 ]


    -

    Foraoise schreef:
    Guys, ik zit met een dilemma, help me!


    What's wrong?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shailene schreef:
    (...)

    Herstel: Voor de kindjes die nog jonger zijn dan wij :p


    Maar ik voel me nog jong Ö


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Guys, ik zit met een dilemma, help me!


    Wat is er?

    McBride schreef:
    (...)

    What's wrong?


    Je weet toch dat ik je ooit vertelde over die 'vriendin' die me blokte en zo de vriendschap had gebroken zeg maar? Ik ben haar al lang kunnen vergeten, ze kan mijn *puut* kussen en ik wil alles officieel afsluiten dat nog met haar te maken heeft, want ik had er echt genoeg van. Nu zit het zo dat ik enkele stories met haar heb, waaronder toch één die redelijk succesvol was en die zou ik heel graag willen afmaken. Zou ik het riskeren haar te verwijderen als co-writer en eventueel een nieuwe te zoeken die haar rollen kan overnemen? Het was tenslotte altijd al mijn verhaal..


    16 - 09 - '17

    Pulsar schreef:
    (...)

    Yess!

    Dat beeld je je maar in. Iedereen is ergenst goed in. Kijk maar naar mij. Ik ben de enige in de klas die leiding kan geven aan vier luie jongens die letterlijk niks doen.
    En dan reken ik de leerkrachten mee. En buiten schrijven kan ik verder ook niks.

    Haha, vier luie jongens, dat klinkt wel grappig. Maar jongens zijn toch altijd lui? Grapje hoor. :p

    Naja, ik weet niet. Ik kan verder echt niets bijzonders of zo, ook geen leiding geven o.i.d.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shailene schreef:
    (...)

    Herstel: Voor de kindjes die nog jonger zijn dan wij :p

    Ik ben jonger dan jullie allemaal.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foraoise schreef:
    (...)

    Je weet toch dat ik je ooit vertelde over die 'vriendin' die me blokte en zo de vriendschap had gebroken zeg maar? Ik ben haar al lang kunnen vergeten, ze kan mijn *puut* kussen en ik wil alles officieel afsluiten dat nog met haar te maken heeft, want ik had er echt genoeg van. Nu zit het zo dat ik enkele stories met haar heb, waaronder toch één die redelijk succesvol was en die zou ik heel graag willen afmaken. Zou ik het riskeren haar te verwijderen als co-writer en eventueel een nieuwe te zoeken die haar rollen kan overnemen? Het was tenslotte altijd al mijn verhaal..


    Hmm als ik jou was zou ik haar daar dan toch een berichtje over sturen. Dat is niet meer dan beleefd. En als ze erop reageert met dat ze er nog wél aan wil schrijven, dan weet ik niet wat je kunt doen.. Het deactiveren of toch samen proberen te schrijven eraan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Foraoise schreef:
    (...)

    Idd en ze slaan allemaal nergens op eerlijk gezegd...

    Ja, lol. Ze wil blijkbaar een clubje oprichten of zo. x'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hebben jullie het over de Q'er Jio43 ofseu ? Heeft die weer een nieuw topic? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Hmm als ik jou was zou ik haar daar dan toch een berichtje over sturen. Dat is niet meer dan beleefd. En als ze erop reageert met dat ze er nog wél aan wil schrijven, dan weet ik niet wat je kunt doen.. Het deactiveren of toch samen proberen te schrijven eraan.


    Euh ik wil haar geen enkel berichtje meer sturen, als zij zo achterbaks kan zijn kan ik dat ook doen. Ik snap dat het beleefd is en zo zou ik zijn, maar hoe zij gedaan heeft verdient ze het eerlijk gezegd niet. Daarbij denk ik niet dat ze nog lief gaat aanbieden om verder te schrijven en als ze dat toch wil, dat is dan jammer voor haar want ik wil dat niet meer. Hoe kan ik nog met haar samenwerken na alles wat er gebeurd is? Ik weet niet hoor...


    16 - 09 - '17

    Mertin schreef:
    (...)
    Ja, lol. Ze wil blijkbaar een clubje oprichten of zo. x'D


    Wtf -.-


    16 - 09 - '17

    McBride schreef:
    Hebben jullie het over de Q'er Jio43 ofseu ? Heeft die weer een nieuw topic? :'D

    Is net gesloten, over een chatbox. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foraoise schreef:
    (...)

    Euh ik wil haar geen enkel berichtje meer sturen, als zij zo achterbaks kan zijn kan ik dat ook doen. Ik snap dat het beleefd is en zo zou ik zijn, maar hoe zij gedaan heeft verdient ze het eerlijk gezegd niet. Daarbij denk ik niet dat ze nog lief gaat aanbieden om verder te schrijven en als ze dat toch wil, dat is dan jammer voor haar want ik wil dat niet meer. Hoe kan ik nog met haar samenwerken na alles wat er gebeurd is? Ik weet niet hoor...


    Zeg haar dan in een PB dat je niet meer met haar wil samenwerken aan het verhaal, en dat als ze het er niet mee eens is, dat jij dat verhaal zelf wil schrijven, dat je het verhaal deactiveerd. Desnoods kun je het verhaal herschrijven maar op een andere manier? Toch denk ik wel dat beleefd zijn het beste is. Tenzij er al heel lang nietm eer aan de story geschreven is, dan denk ik wel dat je kunt doen en laten wat je wilt. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mertin schreef:
    (...)
    Haha, vier luie jongens, dat klinkt wel grappig. Maar jongens zijn toch altijd lui? Grapje hoor. :p

    Naja, ik weet niet. Ik kan verder echt niets bijzonders of zo, ook geen leiding geven o.i.d.


    Denk je dat ik lui ben? Vergeet het maar.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mertin schreef:
    (...)
    Is net gesloten, over een chatbox. :')


    Oh dat.

    @Yolanda, volgens mij is er al een halfjaar niet meer aan die story geschreven omdat zij nog amper op Q kwam. Daarbij is herschrijven geen optie, want die story heeft twee delen en een hoop hoofdstukken, deel één heeft namelijk de meeste hoofdstukken van heel Q.


    16 - 09 - '17