• Mij leek het heel erg leuk om een website op te zetten, waar elke Quizletter die in nood is van een cover die hier gewoon kan aanvragen.
    Wie lijkt dit nog meer een leuk idee en wil graag meehelpen? Ik wil zelf best al het codeer werk doen. Maar het is wel handig als er een team die de covers kan maken.

Als er meer mensen dit een leuk idee vinden ga ik er een soort aanmelding-topic voor maken, hier om te zien wie allemaal in het team zit dan.

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Lijkt me ook wel een handig idee, want ik word helemaal gestoord van dat soort topics :'D

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Het is inderdaad een goed idee (: Ik zou wel mee willen helpen, maar waarbij zou ik dan dus moeten helpen ? :x

Credendo Vides

Gewoon bij het maken straks van de covers, het leek me leuk om zeg maar een "Cover-Team" samen te stellen.
    En je bent ook vrij om mee te helpen aan de site, alleen dat is nu wat moeilijk omdat ik de website alleen nog maar "local" heb.

Ik vind het een goed idee. (: Ik zou ook wel willen helpen.

made a list of my regrets and you were the first, love

Nyl schreef:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Oooh wat leuk :)
    Ik kan wel een besloten facebookgroep aanmaken waar we kunnen overleggen dan.
    Ik ga even de laatste hand aan de website leggen en misschien kan iedereen die wil mee helpen mij een pb sturen met hun facebook of email zodat we makkelijk en snel kunnen communiceren.

Lijkt mij een beetje overbodig om een aparte site te maken voor covers. Mensen zullen het toch hier aanvragen omdat er users zijn die gewoon hier een coverstore hebben of hier een topic maken voor een cover. Beetje onhandig om met een grote omweg een cover aan te vragen op een andere website.

Nyl schreef:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ai, als er facebook nodig is kan ik helaas niet helpen.

Nee er is geen facebook nodig hoor Jarne ;)
    Maar dat is gewoon makkelijker communiceren soms.
    Ik maak zo voor mezelf even een lijstje met namen en daarop de manieren hoe ik contact met ze kan krijgen.

Ik vind het een interessant idee, al weet ik niet of ik me aanmeld ervoor. Dat hangt een beetje van de website zelf af en de manier waarop alles verloopt. Ik heb zelf namelijk nog wat mn twijfels over de totale uitwerking, om eerlijk te zijn.

Ik ben dan ook eerder voorstandet dat quizlet een 'officieel' coverteam aanstelt, net zoals dat er bèta's zijn, maar dat zal er wel niet in zitten :'D

Afin, ik wacht eerst jullie uitwerking af en als het me bevalt, wil ik gerust mee doen.

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

McClair schreef:
    Nee er is geen facebook nodig hoor Jarne ;)
    Maar dat is gewoon makkelijker communiceren soms.
    Ik maak zo voor mezelf even een lijstje met namen en daarop de manieren hoe ik contact met ze kan krijgen.

Haha, dan is het goed!:'D

Fawkes schreef:
    Lijkt mij een beetje overbodig om een aparte site te maken voor covers. Mensen zullen het toch hier aanvragen omdat er users zijn die gewoon hier een coverstore hebben of hier een topic maken voor een cover. Beetje onhandig om met een grote omweg een cover aan te vragen op een andere website.

Dit is dus ook een van de redenen waarom ik wat terughoudender ben met het hele website concept.

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Wazowski schreef:
    Lijkt me ook wel een handig idee, want ik word helemaal gestoord van dat soort topics :'D

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Fawkes schreef:

De website is er meer voor gemaakt dan dat die topics niet perse hoeven aangemaakt te worden.
    Het kan nog wel natuurlijk en niemand is verplicht om naar de site te gaan. Maar je kan het het beste zien als een soort "short cut".
    En mij leek het juist leuk ook omdat je dan met een team werkt.

@De rest
    Ik denk dat er nu wel genoeg personen zijn om te kijken of alles werkt en hoe we dit dan gaan doen. (Een proefteam)
    En dan kunnen we kijken of het een succes wordt of dat we gigantisch gaan falen xD In iedergeval kunnen we later altijd nog uitbreiden.