• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Bijna iedereen op de facebooks pages van Once upon a time & Once upon a fan kraken haar af, maar ja, die zien grotendeels ook alleen maar hun eigen ideaalbeeld voor zich en iets anders is schijnbaar direct al verkeerd... >.<


    Huh? Volgens mij bestaan er niet veel mensen die meer op Elsa lijken. Misschien vind ik haar dan wel goed passen omdat ik zelf nog geen ideaalbeeld voor me had. Gewoon blond met blauwe ogen en een zowel vriendelijk als "stoer" gezicht. Dan vind ik Georgina perfect.

    DreamerN schreef:
    En Elsa is ook gecast : Georgina Haig



    De eerste twee foto's zijn ong. 2 jaar oud, de andere is van haar uit Fringe.


    Ze lijkt me wel een vrouw met pit. Ze hadden misschien ook nog dat model kunnen kiezen dat al een tijdje als levende Elsa wordt gezien, maar ik betwijfel een beetje of die wel acteertalent had. Btw ik heb Frozen gezien!!!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 16:15 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    (...)

    Ze lijkt me wel een vrouw met pit. Ze hadden misschien ook nog dat model kunnen kiezen dat al een tijdje als levende Elsa wordt gezien, maar ik betwijfel een beetje of die wel acteertalent had. Btw ik heb Frozen gezien!!!


    Een vriendin van mij is echt boos dat ze die lookalike niet hebben genomen, maar idd, ik betwijfelde ook of die het niveau had dat de andere acteurs in OUAT hebben, gezien ik tot nu toe alle mensen wel heel goed vind spelen en dit de serie juist ook zo goed maakt naar mijn idee.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh geesh, hoe kon ik zo dom zijn om dit niet te delen! >.<
    Sinds begin July is StorybrookeLive van start gegaan, dat is een site door fans voor fans, wat een geheel nieuw soort Roleplaying site is (: Je kan je eigen personage aanmaken (Pre-curse & Post- curse) En interacten in storybrooke.
    Heb zelf nog geen tijd gehad om eraan te beginnen, maar aangezien ik er nu mee bezig ben schoot het me te binnen dat ik het nog helemaal niet gedeeld had hier :X

    Hier de site : StorybrookeLive
    Het is wel helemaal in het Engels...

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:33 ]


    Credendo Vides

    Hey iedereen, ik heb een tijdje geleden de serie helemaal uitgekeken en nu dit topic ontdekt. Mag ik meedoen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KillTheSun schreef:
    Hey iedereen, ik heb een tijdje geleden de serie helemaal uitgekeken en nu dit topic ontdekt. Mag ik meedoen?


    Het is geen kwestie van 'Hé, mag ik meedoen.' Iedereen die fan is van Once of er over wilt praten is gewoon meer dan welkom (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het is geen kwestie van 'Hé, mag ik meedoen.' Iedereen die fan is van Once of er over wilt praten is gewoon meer dan welkom (:


    Dank jullie. Ik zag dat het topic niet heel actief meer was, dus ik denk: ik vraag het maar even. Ik heb me ook ingeschreven voor StoryBrooke Live, maar ik vind het tot nu toe best wel saai. Doet iemand anders het ook?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Dank jullie. Ik zag dat het topic niet heel actief meer was, dus ik denk: ik vraag het maar even. Ik heb me ook ingeschreven voor StoryBrooke Live, maar ik vind het tot nu toe best wel saai. Doet iemand anders het ook?


    Ik zit ook bij storybrookeLive, en ik had er eigenlijk ook iets meer van verwacht, maar ja, het is een site door fans in elkaar gezet en het is wel leuk als je echt druk interactie hebt met anderen.

    En de eerste setfoto's zijn ook zo leuk om te zien <3


    They, are adorable (:
    Ook zijn de eerste setfoto's van Elsa in costuum uit en er gaat ook een spoiler rond dat Anna en Kristoff gaan trouwen in de serie... Maar tja... eerst zien dan geloven bij deze show (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik zit ook bij storybrookeLive, en ik had er eigenlijk ook iets meer van verwacht, maar ja, het is een site door fans in elkaar gezet en het is wel leuk als je echt druk interactie hebt met anderen.

    En de eerste setfoto's zijn ook zo leuk om te zien <3

    (...)
    They, are adorable (:
    Ook zijn de eerste setfoto's van Elsa in costuum uit en er gaat ook een spoiler rond dat Anna en Kristoff gaan trouwen in de serie... Maar tja... eerst zien dan geloven bij deze show (;

    over je spoiler:
    Het zou wel eens kunnen zijn dat ze trouwen. Wat ik ook gelezen heb is dat Elsa geen love-interest zou hebbn


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    over je spoiler:
    Het zou wel eens kunnen zijn dat ze trouwen. Wat ik ook gelezen heb is dat Elsa geen love-interest zou hebbn




    Volgens mij is de man op die foto samen met Elsa Kristoff, te zien aan de kleding... En er gaan ook nog geruchten in de ronde dat Elsa niet de enigste Ice Queen wordt komend seizoen.. Ik kan echt niet meer wachten! Me needs a trailer!
    Comic-Con heeft er al wel één getoond, maar ja....


    Credendo Vides

    Hey iedereen,
    Ik vond deze promo voor seizoen 4. Er zit geen nieuw materiaal in, maar misschien toch leuk om even te kijken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KillTheSun schreef:
    Hey iedereen,
    Ik vond deze promo voor seizoen 4. Er zit geen nieuw materiaal in, maar misschien toch leuk om even te kijken.


    Had heb ook al gezien, het is meer een hele, hele korte samenvatting (;
    Ik kan ook niet wachten om zeker te weten of Knave nu ook in het nieuwe seizoen voor gaat komen!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Had heb ook al gezien, het is meer een hele, hele korte samenvatting (;
    Ik kan ook niet wachten om zeker te weten of Knave nu ook in het nieuwe seizoen voor gaat komen!


    Ik hoorde het ook, maar ik zie er niets van op promopics enzo. Ik hoorde mensen opperen dat hij misschien in de tweede helft van het seizoen terug zou komen. Ik hoop zelf heel erg op de terugkeer van Mulan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nog meer spoilers die afkomstig zijn van comic-con x)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Nog meer spoilers die afkomstig zijn van comic-con x)



    Ah, een make-over voor Hook vind ik een goed idee. Ik begon me al af te vragen of hij die kleren ooit wast (en in New York zag het er een beetje raar uit, alsof hij op een kostuumfeestje was). Ik hoop stiekem dat Regina op het goede pad blijft :/


    Rest in Peace, Son of Gondor