Mercedene schreef:
(...)
Hier scheer je al heel veel Nederlanders over één kam, waarmee je dus zelf al vooroordelen hebt. :') Zo beantwoord je eigenlijk je eigen kritiek. Maar goed, veel Nederlanders (waaronder ik) zijn het echt niet eens met het schoothondjes-gedoe en met ander beleid. De niet-domme komen alleen niet zo vaak in het nieuws omdat dat als normaal wordt gezien.
Iedereen heeft vooroordelen, dus daar kun je niet aan ontkomen en het is mijn mening xd Dus ik mag vooroordelen hebben
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
Maar ik kan mij ook gewoonweg bij de feiten houden vind ik ook niet erg.
Maar indd is het niet goed dat wij zo achter Amerika aanlopen en ik snap ook wel dat er meer Nederlanders zijn die er zo over denken. Trouwens, ik vind alleen wel dat er soms aardig slimme mensen in het nieuws komen, maar vaak door gebrek aan macht of iets anders niet de middelen hebben om zijn ideeën te realiseren. Ik vind bijvoorbeeld Pechtold best een intelligente man in de politiek. Maar ik wil eens een keer af van die Rutte, daar kun je toch niet mee aankomen. Wat denk je dat die deed dat hij Poetin zag?
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
Ik weet zeker dat ze hem drie keer hebben moeten verschonen. Echt, ik ben geen fan van onze minister-president.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.