• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stiff schreef:
    (...)

    Meer mensen kennen hem, no offence.

    Zo bedoelde ik het niet. ;d En ik snap dat meerdere mensen hem kennen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

          Wat fijn dat je je kut – bui op mij af gaat reageren, terwijl ik de persoon ben die je probeert te helpen.
    Fuck logic.


    Zucht. Doe niet zo flauw.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Echt leuk om na ruim een half jaar weer eens Merlin te kijken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, was het maar was morgenavond. Echt zin in Tijl Beckand en Ruben vd Meer. :9~

    Nooit ofte nimmer goed genoeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Nooit ofte nimmer goed genoeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oke fuck deze klote wereld... ik heb een goed hart, sta altijd voor iedereen klaar, probeer altijd iedereen een eerlijke kans te geven maar krijgt alleen maar stront terug. De een blijkt de boel te manipuleren en achter mijn rug om te ouwehoeren, de ander laat duidelijk merken dat ik alleen maar goed ben op de momenten dat zij me nodig heeft en weer anderen sluiten mij spontaan helemaal buiten. De hele wereld kan van mij part dood vallen... ik kan mijzelf nog recht in de spiegel kijken. Ik zeg niet dat ik perfect ben, of dat ik niet zo mijn momentjes heb maar ik ben wel een echte vriendin...
    Gelukkig zijn er nog mensen die ik wel met recht vrienden kan noemen alleen die wonen zo ver weg... godverdomme.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

          Ik blijf gewoon 'n periode weg van Q.
    Ik heb er geen zin meer in.


    Mijn kinderen zullen later echt een strenge moeder hebben. :'D

    Valerious schreef:
    Oke fuck deze klote wereld... ik heb een goed hart, sta altijd voor iedereen klaar, probeer altijd iedereen een eerlijke kans te geven maar krijgt alleen maar stront terug. De een blijkt de boel te manipuleren en achter mijn rug om te ouwehoeren, de ander laat duidelijk merken dat ik alleen maar goed ben op de momenten dat zij me nodig heeft en weer anderen sluiten mij spontaan helemaal buiten. De hele wereld kan van mij part dood vallen... ik kan mijzelf nog recht in de spiegel kijken. Ik zeg niet dat ik perfect ben, of dat ik niet zo mijn momentjes heb maar ik ben wel een echte vriendin...
    Gelukkig zijn er nog mensen die ik wel met recht vrienden kan noemen alleen die wonen zo ver weg... godverdomme.

    Aww. Did something happen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij ben ik gewoon niet goed genoeg. Voor niemand. Alles gaat klote op dit moment. Mijn oma is doodziek, wordt nooit meer beter. De nieuwe opleiding gaat bar moeilijk en is loodzwaar. Ze zoeken gewoon bewust mijn grenzen op daar. Ik weet dat het bij de opleiding hoort, maar dan nog. Ik heb gewoon het idee dat ik liever van deze aardbol wil verdwijnen dan dat ik hier blijf. Ik begin gewoon helemaal gek te worden ):

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 22:03 ]


    26 - 02 - '16

    Fuck you Android. Fuck you. Fuck you. Fuck you. Fuck you. Fuck you. Fuck you. Ik probeer meer dan 3 uur lang iets voor elkaar te krijgen en nu doe je het opeens? Fucking hell, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh god, de trailer alleen al laat me huilen. Dat wordt nog wat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zarathos schreef:
    (...)
    Aww. Did something happen?

    Lief ;)
    Jah, ik heb het gevoel dat 3/4 van mijn vriendenkring is vergeten wat vriendschap is.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.